1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is coffee, but you like i…

"It is coffee, but you like it!"

Fordítás:Ez kávé, de te szereted!

February 5, 2014

18 hozzászólás


NorbertCirok

"Ez kávé, de te szereted." - nem muszáj kiírni, hogy "azt" szerintem, és anélkül nem fogadja el.


saljul

Ez kávé, azt pedig te szereted. but = "de" és "pedig" is, nem?


Trpilla4

Igen, így érthetőbb lenne a mondat.


jocika31

Egyet értek ,sajnos nem túl következetes.


Jaspis

ha azt lenne, akkor nem a that-nek kéne szerepelnie a mondatban?


baggio.funk

A like nem szeretni hanem kedvelni nen?!


ildikote

azt nem fogadta el,,,


bo44

Egyet értek,felesleges kiírni


horvathgerg

ez vér ciki, remélem javítják. Azt felesleges kiírni, hogy AZT


monika44441983

Nekem az irta hogy ez itt kávé én ùgy tudom hogy az it is Ez egy... jelent most akkor hogy is van ez???


Glemese

It is coffee - ez kávé. I am - én vagyok, You are - te vagy, He is (hímnem) , she is (nőnem), it is (semleges nemű), lényegében azt jelenti, hogy ő (egy tárgy, ami semleges) van... "ő van kávé" .. magyarul : "ez kávé" :-) Az "egy" angolul a, an. Ha a szó magánhangzóval kezdődik: an apple, mássalhangzó előtt: a duck, a book stb.


sosana.ace

"Ez kávé, de te ezt szereted ezt!" - mint helyes megoldás, de tartalmaz egy felesleges szóismétlést"ezt" és egy felesleges szót is "ezt". Biztos elírás.


edinnna

Szerintem a but-ot itt de-nek fordítani nem túl szép


Sejben

Hmm.. "Ez kávé, de te szereted!" Nálam az valami ilyesmi lenne: "This is a coffee, but you like it!" vagy "Az ott kávé, de te szereted!", akkor meg: "That is a coffee, but you like it!" Nem? miért nem?


asinus01

Nem fogadta el hogy szereted, azt írta ki hogy szeretitek. Mi a különbség? Szerintem semmi.


Andrs127469

A feladat az volt, hogy írd le amit hallasz, tehát itt angol szöveg jōn

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.