"It is coffee, but you like it!"

Fordítás:Ez kávé, de te szereted!

4 éve

16 hozzászólás


NorbertCirok

"Ez kávé, de te szereted." - nem muszáj kiírni, hogy "azt" szerintem, és anélkül nem fogadja el.

4 éve

lood55

Egyet értek.

4 éve

saljul
saljul

Ez kávé, azt pedig te szereted. but = "de" és "pedig" is, nem?

4 éve

Trpilla4

Igen, így érthetőbb lenne a mondat.

6 hónapja

jocika31

Egyet értek ,sajnos nem túl következetes.

4 éve

Jaspis

ha azt lenne, akkor nem a that-nek kéne szerepelnie a mondatban?

4 éve

baggio.funk

A like nem szeretni hanem kedvelni nen?!

4 éve

ildikote

azt nem fogadta el,,,

4 éve

bo44

Egyet értek,felesleges kiírni

4 éve

horvathgerg

ez vér ciki, remélem javítják. Azt felesleges kiírni, hogy AZT

4 éve

monika44441983

Nekem az irta hogy ez itt kávé én ùgy tudom hogy az it is Ez egy... jelent most akkor hogy is van ez???

4 éve

Glemese

It is coffee - ez kávé. I am - én vagyok, You are - te vagy, He is (hímnem) , she is (nőnem), it is (semleges nemű), lényegében azt jelenti, hogy ő (egy tárgy, ami semleges) van... "ő van kávé" .. magyarul : "ez kávé" :-) Az "egy" angolul a, an. Ha a szó magánhangzóval kezdődik: an apple, mássalhangzó előtt: a duck, a book stb.

4 éve

sosana.ace

"Ez kávé, de te ezt szereted ezt!" - mint helyes megoldás, de tartalmaz egy felesleges szóismétlést"ezt" és egy felesleges szót is "ezt". Biztos elírás.

3 éve

edinnna
edinnna

Szerintem a but-ot itt de-nek fordítani nem túl szép

3 éve

Sejben

Hmm.. "Ez kávé, de te szereted!" Nálam az valami ilyesmi lenne: "This is a coffee, but you like it!" vagy "Az ott kávé, de te szereted!", akkor meg: "That is a coffee, but you like it!" Nem? miért nem?

3 éve

asinus01

Nem fogadta el hogy szereted, azt írta ki hogy szeretitek. Mi a különbség? Szerintem semmi.

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.