A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I eat apple bread."

Fordítás:Almás kenyeret eszem.

4 éve

53 hozzászólás


OldAkita

Túl az almás kenyér kifejezésen, az eszek szót használtam, mire figyelmeztetést kaptam hogy eszem a helyes. Bennem az eszek rögzült és önigazolási szándékkal belevetettem magam az ikes igék ragozása témába . Mintha a leggyilkosabb háborúba csöppentem volna bele, olyan indulatok kavarognak az ikes igék ragozása körül. Ezt: http://www.e-nyelv.hu/2009-11-12/ikes-igek-helyes-hasznalata/ el tudom fogadni, egyben megkövetem magam és bár nem hiszem hogy képes leszek leszokni a helytelen használatról, de elismerem hogy ha igényesen kívánok beszélni akkor az "eszem" a helyes.

4 éve

Astroth

Megáll az eszem....

3 hónapja

maxi40

szerintem az "eszek" a jó kifejezés, mivel ez alanyi /én/ ragozás. Az "eszem" az tárgyas ragozás. Én így tanultam.

4 éve

Panni2

Azért helyes az "eszem", mert ikes ragozású. Ha almát "eszem", akkor még tárgyas is.

4 éve

AttilaDsa
AttilaDsa

Almás kenyér???

4 éve

zold_bagoly

Itt a recept, ha valakit érdekel. :)

magyarul: http://www.nosalty.hu/recept/almas-kenyer
angolul: http://allrecipes.com/recipe/apple-bread-2/

Tessék megkóstolni, ha már tanulunk róla! ;)

4 éve

MagyarZsuzsanna

Csakhogy ez magyarul nem kenyér, hanem sütemény. Nem gond, csak váratlanul ért!

4 éve

Cipur

Püspökkenyérrol tetszett hallani? :-))

4 éve

pragaikati

Igen , olaszúl "pane vascovado" és nagyon egyszerü és nagyon finom, fel lehet hozzá használni a maradék tojás fehérjét. De az " almás kenyér " az más, nem tudom miért almás. Ha valaki megmagyarázná megköszönném.

3 éve

Cipur

De jó! Köszi! Ki is próbálom. Nekem egyébként sem volt "életidegen" az almáskenyér:-)) hallottam már hasonlót :-))

4 éve

vincicki

Köszi a receptet.

1 hónapja

Zsuzsizsuzso

Ugyanitt almakenyér receptet is találni...

3 éve

Elizabeth332428

Okay

1 hónapja

kowalskibogi

Yes

3 éve

Nemma2002

Almàs kenyér? Én aszthittem hogy almakenyér

4 éve

E.K.9

tied a pont szerintem

3 éve

vincicki

Én azt irtam hogy almakenyér és elfogadta

1 hónapja

angyal108

Igen, ezen én is néztem, ez van :D

4 éve

KATAA34

fujj de finom lehet:))

4 éve

konyvi1992

fujj de finom? :D

4 éve

KATAA34

MÉGIS MIT LEHET RÁ MONDANI??:D

3 éve

FloraKujbu

Jaj de finom lehet. Így, hogy fujj olyan mimtha írtóznàl tőle. Csak egy kicsit.

3 éve

Orka5

Ez meg mi? :)

4 éve

SmuelSoma

Egy idétlen mondat.

5 hónapja

vincicki

IGAZ

1 hónapja

OldAkita

Feltételezem ha az alma helyett a zsír szót tanítaná az elsők között a program, akkor a zsíros kenyér szerepelne itt :)

4 éve

KordaPeti

Mi az a almás kenyér?¿?

4 éve

csondes

A helyzet az hogy itt van olyan hogy banana bred, ami banan kenyer. Nekem ezt javitotta hogy alma kenyer, pedig miert ne lehetne? Egyebkent a tesztaban van a banan, nem az alakja banan. :)

4 éve

sftomee

:-D xD almás kenyér

4 éve

starteruser

ja és "mákos pacal" bocs...

4 éve

Cipur

mi van ???? A helyes megoldásra gondoltam először, de aztán meggyőztem magam, hogy hülyeség... De mégse... - egy élet...

4 éve

khopion0

Almáskenyér. Talán igy érthetőbb lenne.

4 éve

depara

Valaki küldjön képet/linket az almás kennyérről léccives(am tudtam:3)

4 éve

L.U.C.I.

ez így már érthető, de magától hogyan jöjjön rá az ember, hogy ez egy sütemény fajta, ha még nem evett ilyet?? mindegy, most már legalább hallottam róla. :)

4 éve

csimap

Almás kenyeret eddig nem tanultunk.

3 éve

DarkOrange87

Almás kenyér ?:O mivaaan?? xD

4 éve

csi
csi

Angolban van "banana bread", de még soha nem hallottam a "apple bread"-ról. Inkább "apple sauce cake". De ezért van így írva mert a Duolingón mindegyik nyelvben a leckék ugyanavval a szókincsel kezdődnek.

4 éve

agyne

leírom, hogy almás kenyeret eszem, oda írja, hogy agy másik megoldás: Almás kenyeret eszem. akkor ez mi???

4 éve

TaryBence

Jó étvágyat!:)

3 éve

Lilla002

De vagy a telom szar vagy en vok az de nem fogadja el!!

3 éve

niki.takacs

Azt hittem rosszul hallom :D

3 éve

KristonNnd

Nyami

5 hónapja

WeiszMrk

Miii???!!

5 hónapja

ZskaGmesi

Almat kenyeret eszem. Ez igy nem jo?

5 hónapja

horvath954

bread with apple

3 hónapja

Astroth

Almás kenyér recept közkívánatra: Végy egy szelet kenyeret ,és szeletelj,vagy reszeljél rá almát. Sóval-borssal fogyasztható....Almáspikantekenyér

3 hónapja

marsodani
marsodani

Nem is tudtam hogy van almás kenyér

3 éve

gica70

Lehet hogy hulye a kedes, de alma es kenyer van oda irva, abbol miert az almas kovetkezik?

3 éve

Laura0526

Nincs az alma es a kenyer kozott AND, szoval nincs ES.

8 hónapja

ImreDeNagy

Nagy baromsag

4 éve

kekvirag66

Almát eszem kenyérrel. Szerintem így magyar!

4 éve

giE225
giE225

Ez így magyar, csak nem erről van szó, hanem egy almával készülő gyümölcskenyérről.

4 hónapja

Tododorapolka

Ha,ha

3 éve