1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "They touch the bear."

"They touch the bear."

Tłumaczenie:Oni dotykają niedźwiedzia.

February 5, 2014

19 komentarzy


Brovi

Wpisałem "beer" zamiast "bear" bo dotykanie piwa wydawało mi się bardziej normalne i logiczne, niż dotykanie niedźwiedzia...


PiotrSiecz1

I o wiele bardziej bezpieczne :-)


AniaEmilka

XD ale te dwa slowa maja inna wymowe, beer wymawia sie jak biir, a bear jak beer xd


BenYoung84

beer brzmi jak "bir". bear brzmi jak "ber".


RadekJanko

Oni dotykają misia...to ma wiekszy sens.


EmiEmisiak

Miś to nie niedźwiedź


vonnapiffota

Czy w dopuszczalnych wersjach nie mogłoby pojawić się "dotykają niedźwiedzia"? Uważam, że precyzowanie tego nie jest konieczne.


buskes76

A nawet sensowniej bo "they" moze znaczyć zarowno "oni" jak i "one" więc jak damy tylko "Dotykają ..." to pasuje do obydwu sytuacji


greenolaidiot

Uważam że "dotykają niedźwiedzia" nie powinno być błędem. W jezyku polskim przecież można mówić bez osoby (podmiot domyślny)


Kubulka

A nie może być "misia" zamiast "niedźwiedzia"?


Gregory009

Jak niedźwiedź - to zwierzę. Raczej dorosły osobnik bo mały to miś, a nie niedźwiedź. Jak ktoś dotyka dorosłego niedźwiedzia, to nie w zoo bo to zabronione więc raczej dotyka go w naturze. Znaczy mocno prawdopodobne że dotyka dziką bestię na chwilę przed własną śmiercią. W zaistniałych okolicznościach proponuję uznać tłumaczenie "Oni dotykają misia." ponieważ dotykanie niedźwiedzia podważa moją wiarę w ludzki rozsądek.


DawidKosow

A nie powinno byc ,,They are touching a bear" po to zdanie powinno byc w czasie terazniejszy inaczej nie mialo by sens


ettvittvin

To zdanie jest w czasie teraźniejszym.


alexandra299760

Ciekawe czy niedźwiedź wypchany czy nie ;) XD


Antr0x

Oni dotykają niedźwiedzia? Trochę to nie realne ;)


LegiaPL

Misia nie zaliczyli

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.