A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nincsen nővérem."

Fordítás:I do not have a sister.

0
4 éve

13 hozzászólás


budai.doc

I have not a sister. Miért nem jó?

0
Válasz4 éve

CZsanett

erre én is kíváncsi lennék!!!!!

0
Válasz4 éve

SmithKerry

Véleményem szerint azért, mert vagy: I don't have.......stb, vagy I haven't got....stb. I have not tagadás nem létezik.

0
Válasz4 éve

Shibelion

De, csupán te nem ismered. Olyan is van, hogy I have no sister.

3
Válasz4 éve

unique.chris.adam

I have none sister? Az se jó

0
Válasz4 éve

Shibelion

Persze, hogy nem. A none tagadó szót így nem használjuk.

1
Válasz4 éve

retroNono

I don't have any sister sem jó...pedig így is helyes, nem?

0
Válasz4 éve

Shibelion

Ez így ezt jelenti: Nincs egy nővérem se. Jónak jó, de nem ide való.

2
Válasz4 éve

Papucska
Papucska

Na és miért nem? Nincs egy nővérem se. / Nincs nővérem. Ki érez itt nagy különbséget?

0
Válasz2 éve

csubee1980

i haven't got any sister miért nem jó??

0
Válasz3 éve

SzilviaLsz

Nővér = elder sister. a sister az csak a lánytesó! Miért nem fogadja el?... -.-

0
Válasz1 éve

pinholik
pinholik

I have not, i haven't szvsz jó kellene hogy legyen

-1
Válasz4 éve

Shibelion

Igen, csak így inkább a britek írják, Amerikában ritkán használatos. Inkább így: I have no sister.

És csak egy kis érdekesség, a jelenlegi mondat így hangzik: I do not have a sister... 'Couse I have more than one.

2
Válasz4 éve