1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nincsen nővérem."

"Nincsen nővérem."

Fordítás:I do not have a sister.

February 5, 2014

11 hozzászólás


nobert71

én csak azt nem értem, hogy a "do" mit keres ott? ha van valamim akkor "have" ha nincs akkor "have not vagy haven't ", de a do??


budai.doc

I have not a sister. Miért nem jó?


SmithKerry

Véleményem szerint azért, mert vagy: I don't have.......stb, vagy I haven't got....stb. I have not tagadás nem létezik.


Shibelion

De, csupán te nem ismered. Olyan is van, hogy I have no sister.


CZsanett

erre én is kíváncsi lennék!!!!!


retroNono

I don't have any sister sem jó...pedig így is helyes, nem?


Shibelion

Ez így ezt jelenti: Nincs egy nővérem se. Jónak jó, de nem ide való.


Papucska

Na és miért nem? Nincs egy nővérem se. / Nincs nővérem. Ki érez itt nagy különbséget?


csubee1980

i haven't got any sister miért nem jó??


SzilviaLsz

Nővér = elder sister. a sister az csak a lánytesó! Miért nem fogadja el?... -.-


HomonnaiBe2

Úgy tudom hogy nem kell itt az a mert nem fejezi ki hogy egy nővérem sincs

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.