1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want my meal."

"I want my meal."

Fordítás:Az ételemet akarom.

February 5, 2014

13 hozzászólás


Kiss.Erika

Azt gondolom, hogy az ennivaló is étel.


Tomiro

Az "ételem akarom" nem helyes?


chrisbross

érdekességképpen az "akarom az ételem"-et elfogadta :-) de zavarnak egyébként az értelmetlen, és olykor magyartalan mondatok... ok, tudom, h ezek a mondatok a már meglévő szókincsre épülnek


bub904607

a kajámat akarom túl laza volt :)


Capi01

Kérem az ételemet


kiraly.edina

Kezdem unni,hogy azert elvesz egy életet mert odaírtam,hogy az en etelemet


fectroll

Ne unjad, mert így is gyakorlod.


Esty7

És az Enni szeretnék fordítás??


fectroll

Az úgy nézne ki, hogy I would like to eat.


nloci

I want to eat.


langimoni

Az ételemet kérem. Miért nem jó?


adam170874

Nem jó az amit mond

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.