"I want my meal."

Fordítás:Az ételemet akarom.

February 5, 2014

14 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Kiss.Erika

Azt gondolom, hogy az ennivaló is étel.


Tomiro

Az "ételem akarom" nem helyes?


chrisbross

érdekességképpen az "akarom az ételem"-et elfogadta :-) de zavarnak egyébként az értelmetlen, és olykor magyartalan mondatok... ok, tudom, h ezek a mondatok a már meglévő szókincsre épülnek


bub904607

a kajámat akarom túl laza volt :)


Capi01

Kérem az ételemet


kiraly.edina

Kezdem unni,hogy azert elvesz egy életet mert odaírtam,hogy az en etelemet


fectroll

Ne unjad, mert így is gyakorlod.


Esty7

És az Enni szeretnék fordítás??


fectroll

Az úgy nézne ki, hogy I would like to eat.


nloci

I want to eat.


langimoni

Az ételemet kérem. Miért nem jó?


adam170874

Nem jó az amit mond


BalazsSzan

A MEAL nem étkezés? A FOOD az étel, nem?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.