"I want my meal."

Fordítás:Az ételemet akarom.

4 éve

11 hozzászólás


Kiss.Erika

Azt gondolom, hogy az ennivaló is étel.

4 éve

bub904607

a kajámat akarom túl laza volt :)

2 éve

Tomiro

Az "ételem akarom" nem helyes?

4 éve

chrisbross

érdekességképpen az "akarom az ételem"-et elfogadta :-) de zavarnak egyébként az értelmetlen, és olykor magyartalan mondatok... ok, tudom, h ezek a mondatok a már meglévő szókincsre épülnek

4 éve

kiraly.edina

Kezdem unni,hogy azert elvesz egy életet mert odaírtam,hogy az en etelemet

4 éve

fectroll
fectroll

Ne unjad, mert így is gyakorlod.

4 éve

Esty7

És az Enni szeretnék fordítás??

4 éve

fectroll
fectroll

Az úgy nézne ki, hogy I would like to eat.

4 éve

nloci
nloci

I want to eat.

7 hónapja

langimoni

Az ételemet kérem. Miért nem jó?

4 éve

Capi01

Kérem az ételemet

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.