1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Bär ist stark."

"Der Bär ist stark."

Çeviri:Ayı güçlü.

August 7, 2016

7 Yorum


Umut502667

Mobil uygulamada, kelime altındaki çeviriler Almancada gözükmüyor. İngilizcede gözüküyor. Yöneticilerden durumu düzeltmelerini talep ediyorum. Yardımcı olmaya çalışacağınız için şimdiden teşekkür ediyorum. Bilgisayarda, tarayıcıda hepsi gözüküyor.


Kenan535926

Ben mobil uygulamayı kullanıyorum ve gözüküyor. Muhtemelen sizde bir problem vardır.


bayan_ingilizce

Sizin uygulamanızda bue sıkıntı olabilir çünkü ben kaç aydır kullanıyorum bu konuda hiçbir sıkıntı yaşamadım yani eğer herkeste varsa bu sorun yöneticiler çözmüştür şu an gösteriyor çeviriyi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.