"The decade is over."

Μετάφραση:Η δεκαετία τελείωσε.

August 7, 2016

9 σχόλια


wc22N9rN

η προφορά του decate ακαταλαβιστικη

September 1, 2017

D_..
Mod

    Μπορείς να χρησιμοποιείς online λεξικά για να ακούς την προφορά των λέξεων μεμονωμένα. Π.χ. http://www.thefreedictionary.com. Ακόμη υπάρχει το forvo.com που δεν είναι λεξικό αλλά είναι σελίδα αφιερωμένη στην προφορά.

    September 2, 2017

wc22N9rN

    Ευχαριστώ πολύ.

    September 4, 2017

vasospanou

    Γιατί τελείωσε και όχι τελείνει

    August 7, 2016

D_..
    Mod

      Something is over σημαίνει ότι κάτι έχει ήδη τελειώσει/λήξει και παρότι το ρήμα στα αγγλικά είναι στο παρόν, η έκφραση δηλώνει κάτι που ολοκληρώθηκε στο παρελθόν. Όπως λέμε "είναι τελειωμένο" και εννοούμε κάτι που έχει ήδη ολοκληρωθεί.

      August 7, 2016

vasospanou

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      August 14, 2016

littlelers

      Αν θελει κανεις βοήθεια φυσηκα να ξερει πως decate ειναι η δεκαετία φυσηκα ουτε και εγω το ειξερα και ρωτησα τη σημενει decate και μου ειπαι δεκαετια και σκεφτηκα οτι θα σας βοηθήσει ευχαριστω που ειδατε αυτο το σχολιο αντιο!!!

      September 21, 2017

wc22N9rN

      ευχαριστουμε

      November 28, 2017

NIKOLAS_VOUK

      thank you.

      August 17, 2018
      Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.