Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The decade is over."

Μετάφραση:Η δεκαετία τελείωσε.

πριν από 2 χρόνια

9 σχόλια


wc22N9rN

η προφορά του decate ακαταλαβιστικη

πριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Μπορείς να χρησιμοποιείς online λεξικά για να ακούς την προφορά των λέξεων μεμονωμένα. Π.χ. http://www.thefreedictionary.com. Ακόμη υπάρχει το forvo.com που δεν είναι λεξικό αλλά είναι σελίδα αφιερωμένη στην προφορά.

πριν από 1 χρόνο

wc22N9rN

Ευχαριστώ πολύ.

πριν από 1 χρόνο

vasospanou

Γιατί τελείωσε και όχι τελείνει

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Something is over σημαίνει ότι κάτι έχει ήδη τελειώσει/λήξει και παρότι το ρήμα στα αγγλικά είναι στο παρόν, η έκφραση δηλώνει κάτι που ολοκληρώθηκε στο παρελθόν. Όπως λέμε "είναι τελειωμένο" και εννοούμε κάτι που έχει ήδη ολοκληρωθεί.

πριν από 2 χρόνια

vasospanou

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

πριν από 2 χρόνια

littlelers

Αν θελει κανεις βοήθεια φυσηκα να ξερει πως decate ειναι η δεκαετία φυσηκα ουτε και εγω το ειξερα και ρωτησα τη σημενει decate και μου ειπαι δεκαετια και σκεφτηκα οτι θα σας βοηθήσει ευχαριστω που ειδατε αυτο το σχολιο αντιο!!!

πριν από 1 χρόνο

wc22N9rN

ευχαριστουμε

πριν από 10 μήνες

NIKOLAS_VOUK

thank you.

πριν από 2 μήνες