"It rains."

Fordítás:Esik az eső.

February 5, 2014

28 hozzászólás


diggieman

ez esik...nemfogadtael


der_csoppy

mert nem valami esik, hanem az eső.


Zltnszb

Ha más esik az minden esetben fall? Mert szóról szóra tényleg: "ez esik".


Fec112763

rain=eső rains= esik (az eső, úgy általában a magyar megfelelőse az esőzik, csak nincs ilyen szavunk) It's raining: Esik az eső (jelen pillanatban történik) A ,,fall'' jelentése esik, zuhan (egy tárgy, de nem csapadék!)


Metatron36

Minden esetben. A rain az csak eső lehet. Hasonló: a "havazik" az "it snows" de nem úgy fordítod hogy "ez havazik", hiszen magyarul sem úgy mondod


kata050713

Nekem el fogadta azt, hogy ,,esik"...bár szerintem is jobb az, hogy esik az eső...igazábol bármi eshet pl:esik az égből a pénz vagy stb


Xon377

Én azt írtam, hogy "az esik" szerintem ezt jelenti pontosan nem?


easio

A zuhog miért nem jó?


der_csoppy

mert az már egy jelöltebb eset. ez csak annyit jelent, hogy esik.


easio

A zuhog miért nem jó?


dolneradam

"rings"et ertettem :D


derhibogab

nem csak az eső eshet.... vagy azt máshogy mondják?? Megköszönném a választ!


fectroll

fall - esés (az mondjuk, ami nem az eső)


Petmaestro

"Zuhog"nem jó mert az: "It is raining hard" (is).

Pedíg szerepel a "zuhog" megfelelője a szó értelmezésében.

Sok itt még a hiányosság!


NagyAmina

A zuhoggal mi a baj?


tekla03

Miért nem jó az,hogy ,,Ez esik?''


femese1

Ez esik az miert nem jó?


GlvlgyiAnn

Miért kell a rain végére s??


kakizabi

Mert az ige(rain) E/3(ő-angol:It), ennél a személynél kell használni az s vegződést az igén


tamara2221

Az It rains jó szó az esõre legaláb is szerintem.


lazar320633

Haho csak a nagy betűs szó. BOLONDOK!!!!!!!!!!!


Fec112763

Fura. Elfogadja azt, hogy esik az eső... Nem, nem azt jelenti az angol mondat. Azt mondja: szokott esni. Esik az eső(most): It's raining!!! Mindenhová írok ilyesmit, hogy ne értsétek félre! (nem kezdő angolos vagyok)


vilmos301887

Eshetneindig':-(


koroknyai

Esik az eso. It is raining. because-present continue eppen most tortenik .Kell a to be ige es az ing rag az ige utan Lehet,hogy correct:It rains

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.