A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We are brothers."

Fordítás:Testvérek vagyunk.

0
4 éve

10 hozzászólás


GabriellaB143222

Az miert nem jo, hogy fiutestverek vagyunk?

1
Válasz4 éve

sz0sz0

detto ezt irtam. szerintem elfogadhatonak kellene lennie. elvegre a brother az fiu testver es siman testverkent is hasznaljak szlengben..

1
Válasz4 éve

vsara1112

Mert .....a!.

0
Válasz3 éve

VaTomika

Fiútestvér? Magyarul fivér!

1
Válasz4 éve

AdamFuzesi

Az miért nem jó, hogy tesók vagyunk?

1
Válasz3 éve

7barbara1999

miért nem fogadja el a "tesók vagyunk"-ot? :(

1
Válasz3 éve

LTimea

már elfogadja, köszi, hogy jelentettétek

0
Válasz4 éve

Rivi151839

miért nem jó hogy a fivérei vagyunk, ha egyszer azok vagyunk

0
Válasz1 éve

Harga
Harga

Jó az, de hiába vagytok azok, ha a mondat nem azt jelenti. Így jobb: "Fivérek vagyunk"

0
Válasz8 hónapja

Rivi151839

brother or brothers ? mi vagyunk a testvérei

0
Válasz1 éve