"Bir kitap alın ve onu okuyun!"

Çeviri:Take a book and read it!

4 yıl önce

54 Yorum


smailYlmaz1

You take a book and read it , neden olmadı ?

4 yıl önce

esra8228

Çünkü emir cümlesiiii

4 yıl önce

ahmeterdem40447

Aynen

9 ay önce

Mehme_t

Bir ingilizce cümle fiil ile başlıyorsa o emir kipi cümlesi olacak demektir. Ona şahıs zamirleri konmaz diye biliyorum.

3 yıl önce

UbeydeEmir

Ayni seyi bende yAPTİM OLMADİ?

4 yıl önce

YasinKara14

Bok kafalılar

8 ay önce

Elifece451515

Burda bisey ogrenmeye calisiyoruz boyle demen dogru degil hem o lafi sen kendine soyle

5 ay önce

mert_uu

Gh

3 yıl önce

Hamza658573

Aaa neden acaba

8 ay önce

tatlkz20

Bende boyle yazdim yanlis dedi

7 ay önce

DLEM20

Take a book and read it OLUCAK

3 ay önce

karaday91

aynısını yaptım :)

1 yıl önce

YasinKara14

Sağol

8 ay önce

icebergx5

You get a book and read it doğru olmaz mı?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

olabilir, rapor etmekten kaçınma. ama bir yandan da almak için take kullanmaya alışsan daha doğru olur. get daha çok edinmek gibi. Bi de İngilizce'de emir kipinde cümle başında zamir yazılmaz.

4 yıl önce

YasinKara14
8 ay önce

ultrayer6

Benim bir problemim yok, ama neden "bir başka çeviri" yazdı onu merak ettim sadece. :)

http://i.imgur.com/limwqfS.jpg

4 yıl önce

adnannnn

Ünlem farkı :D

4 yıl önce

rilianxi
rilianxi

You take a book and you read it. Emphatic command.

4 yıl önce

sevda27

you take a book and its rea yazdım yanlş dedi neden sorabilirmiyim

3 yıl önce

Mahmutcanl4

You buy a book and read it niye olmaz

2 yıl önce

ferish2007

Ama ben readit boyle yazdım yinede düzgün diyildi

3 ay önce

Ece1389

A yapmadim yanlis cikti yaaa offf

3 hafta önce

deyr0der

Amaan read ve it'i ters koymusum farkeder mi okadar

2 hafta önce

yusufpatron159

doğru

2 hafta önce

Cidivicivokke66

"bir kitap alın ve onu okuyun!" hoş bir cümle olmuş.

1 hafta önce

Oksoyer

They bu a book and read a book olmazmi

3 yıl önce

mella2003

You take a book and it read neden olmuyor aciklar misiniz?

3 yıl önce

SedatAslan3

Take a book and it read. Yazdık kbl etmedi

3 yıl önce

DLEM20

Read it den önce

3 ay önce

CengizGune

Neden en sonda it var ben reading yaptim onu okuyun derken it o demek oldugu icin it i anlayamadim

3 yıl önce

Cihan322

La get!!

3 yıl önce

habibef

get ne alaka şimdi

3 yıl önce

_TeTe_

give a book neden olmuyor

1 yıl önce

Sinem974275

Almak diyince buy geldi ilk önce aklıma :/

1 yıl önce

naserjafar2

You take abook and (read)it parantezin içindeki keleme yok

1 yıl önce

PGALPAY

And konulmadığı diye bütün şey yanlışmı olur ya

9 ay önce

cagri927829

Aynen

9 ay önce

nuray379529

Evet

6 ay önce

arnavut34

Ne diyordu Cem Yilmaz fazla kasmayin karsidaki anlar sizi :) Bastaki you cokta problem olmamali ;)

6 ay önce

Yusuf849434

Take a book and read Yazdım illa it gerekmez konuşma dilinde kabul etmeliydi

3 ay önce

azranur242424

Ya ben read it degil it read yazdim yanlis dedi MAGDURUMMMM

3 ay önce

akm995672

Neden read değilde read it

3 ay önce

ferish2007

Anladım

3 ay önce

sunset1994

Peki you take a book and read it i ndn kabul etmiyo

4 yıl önce

josef_b

cümle emir cümlesi olduğu için zannımca ki ingilizcede emir cümleleri fiil ile başlar. yani popüler çeviri olarak şu olmalı gibi : bir kitap al ve onu oku!!!

4 yıl önce

Embesil

Emir cümlesi olduğu için you kullanılmaz

3 yıl önce

fatime401

Evet dogru

3 yıl önce

altugcyhn

burdan cumle sonunda neden it oluyor its olmuyor bunu açıklayabilir misiniz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Alt text

possessive değil objective pronoun kullanılıyor

4 yıl önce

thedeadpixel

Ablacım sende her yerdesin. :D Bilgilendirme için teşekkürler. :)

3 yıl önce

rilianxi
rilianxi

It it its itself its

3 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis
  • its = onun
  • it = o/onu
4 yıl önce

Ahmetaaliy

Bende an book take and read it yazdim ama olmadi take basa geliyormus

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.