1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bir kitap alın ve onu okuyun…

"Bir kitap alın ve onu okuyun!"

Çeviri:Take a book and read it!

February 5, 2014

56 Yorum


smailYlmaz1

You take a book and read it , neden olmadı ?


esra8228

Çünkü emir cümlesiiii


Ziya3776

Eğer emir cümlesi olsaydı "bir kitap al ve oku" olmalıydı


Mehme_t

Bir ingilizce cümle fiil ile başlıyorsa o emir kipi cümlesi olacak demektir. Ona şahıs zamirleri konmaz diye biliyorum.


UbeydeEmir

Ayni seyi bende yAPTİM OLMADİ?


tatlkz20

Bende boyle yazdim yanlis dedi


DLEM20

Take a book and read it OLUCAK


karaday91

aynısını yaptım :)


TanEr767552

You take alırsın oluyor


ecrin730290

Mealesef offffff =((


icebergx5

You get a book and read it doğru olmaz mı?


ProwlingParis

olabilir, rapor etmekten kaçınma. ama bir yandan da almak için take kullanmaya alışsan daha doğru olur. get daha çok edinmek gibi. Bi de İngilizce'de emir kipinde cümle başında zamir yazılmaz.


ultrayer6

Benim bir problemim yok, ama neden "bir başka çeviri" yazdı onu merak ettim sadece. :)

http://i.imgur.com/limwqfS.jpg


sevda27

you take a book and its rea yazdım yanlş dedi neden sorabilirmiyim


Mahmutcanl4

You buy a book and read it niye olmaz


naserjafar2

You take abook and (read)it parantezin içindeki keleme yok


azranur242424

Ya ben read it degil it read yazdim yanlis dedi MAGDURUMMMM


ferish2007

Ama ben readit boyle yazdım yinede düzgün diyildi


Ece1389

A yapmadim yanlis cikti yaaa offf


deyr0der

Amaan read ve it'i ters koymusum farkeder mi okadar


Cidivicivokke66

"bir kitap alın ve onu okuyun!" hoş bir cümle olmuş.


rilianxi

You take a book and you read it. Emphatic command.


Oksoyer

They bu a book and read a book olmazmi


mella2003

You take a book and it read neden olmuyor aciklar misiniz?


SedatAslan3

Take a book and it read. Yazdık kbl etmedi


DLEM20

Read it den önce


CengizGune

Neden en sonda it var ben reading yaptim onu okuyun derken it o demek oldugu icin it i anlayamadim


Anl870711

İt onu anlamı katıyor


habibef

get ne alaka şimdi


_TeTe_

give a book neden olmuyor


Sinem974275

Almak diyince buy geldi ilk önce aklıma :/


PGALPAY

And konulmadığı diye bütün şey yanlışmı olur ya


arnavut34

Ne diyordu Cem Yilmaz fazla kasmayin karsidaki anlar sizi :) Bastaki you cokta problem olmamali ;)


Anl870711

Anlar ama doğrusunu da bilmek lazım..


Yusuf849434

Take a book and read Yazdım illa it gerekmez konuşma dilinde kabul etmeliydi


akm995672

Neden read değilde read it


CneytMelih

Ünlem koymadık diye yanlış demesi saçmalık!. Ingilizce mi öğreniyoruz yoksa ingiliz akademisi mi belli değil. ( buna da ünlem koymazsam bunu da belki kabul etmez) !!!!!!!


brs245273

dogru cevap yazip kırmızı veriyorsunuz ve ilerlemiyor sistemsel bir hata var


ecmel780641

Ben anlamadım fill başta olmaz mı


TurgutEvra

Take a book and read him


ErayCinpir

"Take a book and read it!" madem emir cümlesiyse tam çevirisi "bir kitap al ve onu oku!" değil midir?


asi763265

Bende aynısını merak ettım neden al oku deyıl de alın akuyun.


ferfat1

Ordaneden it var


woman322823

Geniş zaman 1 serisinde zorlanıyorum


asi763265

Aslinda ben başka birşeye takıldım nede (bir kitap al ve onu oku deyil.)


Kursad.11

Burda 'it' ne anlamda ve ne amaçla kullanılıyor rica etsem bilgilendirir misiniz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.