Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bir kitap alın ve onu okuyun!"

Çeviri:Take a book and read it!

-1
4 yıl önce

50 Yorum


smailYlmaz1

You take a book and read it , neden olmadı ?

28
Cevap ver4 yıl önce

esra8228

Çünkü emir cümlesiiii

9
Cevap ver4 yıl önce

ahmeterdem40447

Aynen

2
Cevap ver7 ay önce

Mehme_t

Bir ingilizce cümle fiil ile başlıyorsa o emir kipi cümlesi olacak demektir. Ona şahıs zamirleri konmaz diye biliyorum.

4
Cevap ver3 yıl önce

UbeydeEmir

Ayni seyi bende yAPTİM OLMADİ?

3
Cevap ver4 yıl önce

YasinKara14

Bok kafalılar

-8
Cevap ver6 ay önce

Elifece451515

Burda bisey ogrenmeye calisiyoruz boyle demen dogru degil hem o lafi sen kendine soyle

1
Cevap ver3 ay önce

mert_uu

Gh

1
Cevap ver3 yıl önce

Hamza658573

Aaa neden acaba

0
Cevap ver6 ay önce

tatlkz20

Bende boyle yazdim yanlis dedi

0
Cevap ver5 ay önce

DLEM20

Take a book and read it OLUCAK

0
Cevap ver1 ay önce

karaday91

aynısını yaptım :)

-1
Cevap ver1 yıl önce

YasinKara14

Sağol

0
Cevap ver6 ay önce

icebergx5

You get a book and read it doğru olmaz mı?

3
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

olabilir, rapor etmekten kaçınma. ama bir yandan da almak için take kullanmaya alışsan daha doğru olur. get daha çok edinmek gibi. Bi de İngilizce'de emir kipinde cümle başında zamir yazılmaz.

25
Cevap ver4 yıl önce

YasinKara14
0
Cevap ver6 ay önce

ultrayer6

Benim bir problemim yok, ama neden "bir başka çeviri" yazdı onu merak ettim sadece. :)

http://i.imgur.com/limwqfS.jpg

2
Cevap ver4 yıl önce

adnannnn

Ünlem farkı :D

-4
Cevap ver4 yıl önce

rilianxi
rilianxi

You take a book and you read it. Emphatic command.

1
Cevap ver4 yıl önce

sevda27

you take a book and its rea yazdım yanlş dedi neden sorabilirmiyim

1
Cevap ver3 yıl önce

Oksoyer

They bu a book and read a book olmazmi

0
Cevap ver3 yıl önce

mella2003

You take a book and it read neden olmuyor aciklar misiniz?

0
Cevap ver3 yıl önce

SedatAslan3

Take a book and it read. Yazdık kbl etmedi

0
Cevap ver3 yıl önce

DLEM20

Read it den önce

0
Cevap ver1 ay önce

CengizGune

Neden en sonda it var ben reading yaptim onu okuyun derken it o demek oldugu icin it i anlayamadim

0
Cevap ver3 yıl önce

Cihan322

La get!!

0
Cevap ver3 yıl önce

habibef

get ne alaka şimdi

0
Cevap ver2 yıl önce

Mahmutcanl4

You buy a book and read it niye olmaz

0
Cevap ver2 yıl önce

_TeTe_

give a book neden olmuyor

0
Cevap ver1 yıl önce

naserjafar2

You take abook and (read)it parantezin içindeki keleme yok

0
Cevap ver10 ay önce

nuray379529

Evet

0
Cevap ver4 ay önce

arnavut34

Ne diyordu Cem Yilmaz fazla kasmayin karsidaki anlar sizi :) Bastaki you cokta problem olmamali ;)

0
Cevap ver4 ay önce

Yusuf849434

Take a book and read Yazdım illa it gerekmez konuşma dilinde kabul etmeliydi

0
Cevap ver1 ay önce