"Kinek a csészéi azok?"

Fordítás:Whose cups are those?

February 5, 2014

7 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


ohollos

A kinek szóra a whom-ot írta ki (mert, aki nem tud angolul, az honnan tudja, hogy whose-t kell használni?


msjudit

Ez annyira bosszant engem is. Miért súg rosszat. :/


birkas.peti

Whose are those cups jó még .


andiee123

whose have those cups miért nem jó?


evairenpinter

"Whose" ...- azt jelenti -... "Kinek a" - nem kell a "have". Egyébként meg az alanyra "cups" kérdez, ilyenkor egyszerűbb. "Whose cups are those?" (Sic 'kinek a csészéi vannak azok')


pia876

sztem who has those cups lehetne jó még a whose have tuti nem jó, mert a whose=kié a have pedig nem E/3. személy, inkább T/3 lehetne.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.