"Kız su içer."

Çeviri:The girl drinks water.

February 5, 2014

18 Yorum
Tartışma kilitli.

Konu önem sırasına göre

tuvana.del

Neden drinks

February 5, 2014

Furkantt7

Geniş zamanda He-She-It şahıslarında fiillere "-s" eki getirilir.

July 14, 2014

38begum

Çünkü girl man woman boy he she lerde öyle olur

September 4, 2014

CetinBaba

Daha önceki soruda the water olmuştu, neden bu sefer the water olmuyor.

June 30, 2014

Selcen_Ozturk

"suyu" olmadığı için

June 30, 2014

yunusemre29598

The nerelerde kullaniliyor

August 23, 2014

Selcen_Ozturk

belirli bir nesneden/kişiden bahsederken the, herhangi birinden bahserken a/an kullanılır. https://www.duolingo.com/comment/1646458

October 4, 2014

TugayUslu

Neden she drinks water olmaliydi bence

June 30, 2014

Furkantt7

She "O" demek ama burda şahısımız "Kız" o yüzden "The girl" kullanmak daha doğru.

July 14, 2014

zgnKutluTr

"A" girl demenin gerekliligini anlamadim. Sanirim bug.

September 17, 2014

Selcen_Ozturk

hayır bug değil. belirli bir kızdan bahsediyorsa THE, herhangi bir kızdan bahsediyorsa A kullanılır. hiçbir şey kullanmadığımızda cümle eksik kalır. sadece çoğullarda ve de soyut şeylerden bahsederken (hate love vs) harfitarif kullanmadan cümle kurabiliriz

October 4, 2014

O.Murat

"s" takısı çoğul yapmaz mı?

February 15, 2014

Selcen_Ozturk

fiileri degil nesneleri yapar. fiiller icin genis zamanda 3. tekil sahis cekimi

February 17, 2014

hlk...

Hangi kızdan bahsettiği belli değil ama neden THE koyuluyorki??

September 13, 2014

Selcen_Ozturk

bunu bilemeyiz. belirli bir kızdan bahsediyorsa THE, herhangi bir kızdan bahsediyorsa A kullanılır.

October 4, 2014

cangler

She drinks water yerine the girl yazmak gerekiyormus.bi farki var mi

September 24, 2014

Selcen_Ozturk

var tabii ki siz "o" yazmışsınız burada "kız" kelimesini çevirmeniz gerekiyor. she'nin dişi olan şahıslar için kullanılması "kız" kelimesinin çevirisi olduğu anlamına gelmez. babaannen de she mesela

October 4, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.