1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Kız su içer."

"Kız su içer."

Çeviri:The girl drinks water.

February 5, 2014

13 Yorum
Tartışma kilitli.


Furkan_t

Geniş zamanda He-She-It şahıslarında fiillere "-s" eki getirilir.


yunusemre29598

The nerelerde kullaniliyor


Selcen_Ozturk

belirli bir nesneden/kişiden bahsederken the, herhangi birinden bahserken a/an kullanılır. https://www.duolingo.com/comment/1646458


CetinBaba

Daha önceki soruda the water olmuştu, neden bu sefer the water olmuyor.


Selcen_Ozturk

"suyu" olmadığı için


TugayUslu

Neden she drinks water olmaliydi bence


Furkan_t

She "O" demek ama burda şahısımız "Kız" o yüzden "The girl" kullanmak daha doğru.


zgnKutluTr

"A" girl demenin gerekliligini anlamadim. Sanirim bug.


Selcen_Ozturk

hayır bug değil. belirli bir kızdan bahsediyorsa THE, herhangi bir kızdan bahsediyorsa A kullanılır. hiçbir şey kullanmadığımızda cümle eksik kalır. sadece çoğullarda ve de soyut şeylerden bahsederken (hate love vs) harfitarif kullanmadan cümle kurabiliriz


cangler

She drinks water yerine the girl yazmak gerekiyormus.bi farki var mi


Selcen_Ozturk

var tabii ki siz "o" yazmışsınız burada "kız" kelimesini çevirmeniz gerekiyor. she'nin dişi olan şahıslar için kullanılması "kız" kelimesinin çevirisi olduğu anlamına gelmez. babaannen de she mesela

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.