"Çarşamba lütfen, salı değil!"

Çeviri:Mittwoch bitte, nicht Dienstag!

August 8, 2016

5 Yorum


ozlyr

nicht yerine kein kullanabilir miyiz?

August 8, 2016

HalukErkan

Kullanamayız

September 13, 2016

MuslumEsma

neden kein kullananiyoruz

October 24, 2018

MuslumEsma

kullanamıyoruz

October 24, 2018

Berkay945

Kein, "nicht ein" anlamında. Ama cümlelerde "nicht ein" denmez "kein" denir. "Ein Mittwoch" diyemeyeceğine göre "kein Mittwoch" da diyemezsin.

September 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.