"What is dad's profession?"

Fordítás:Mi apu foglalkozása?

February 5, 2014

20 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


N-Dee

A "mi apa hivatása?" miért nem jó? Komolyan nem mindegy, hogy apU, vagy apA? :D


miklos.balazs

Szerintem a "hivatás" inkább "vocation", mint "profession".


N-Dee

és elfogadták! :) Köszi!


attila.ord1

És a mesterség miért nem jó? Mert pl. A 300 c. Filmben is így van...


Tibor.gazda

Szerintem a két fogalom nem azonos értékű. A "mesterség" talán szűkebb lehetőségeket jelent, mint a "foglalkozás".Azért azonban talán el lehetne fogadni.


SndorRzsa

"Mi apunak a szakmája" nem tetszik neki.


davidesz1

Birtokos nem kell a dad elé? Egy "my,?


zsuzsamirjam

Ezt én is szeretném tudni.


szabo-judit

mi a szakmája apukádnak. Ez miért nem jó


miklos.balazs

Mert a mondatban "dad" szerepel és nem "your dad"


KovAnna

Apunak vagy apukának ? Nem mindegy?


buvimari

elfogadom, hogy "pusztán" az apu a helyes, de mikor teszek fel magamnak egy ilyen kérdést? Leginkább a velem beszélőtől kérdezem meg - azaz a "apád, apátok, vagy az Ön apja"


miklos.balazs

És ha nem magadnak teszed fel, hanem mondjuk a testvérednek...?


BelaKosa

Vagy édesanyádnak.


gyengeerika.eg

Apa vagy édesapa nem mindegy? Mi édesapa foglalkozása? Ez miért nem jó?


Cseresznyeskert

mi papa szakmája miért nem jó?


IstvanMorv

Nekem az apu az én apámat jelenti. Én maradnák az apa fordításnál, mert nincs birtokos névmás előtte.


Peter982301

Miért nem jó


zsuzsamirjam

Miért nem kell elé, hogy my?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.