"Whatisdad'sprofession?"

Fordítás:Mi apu foglalkozása?

4 éve

22 hozzászólás


N-Dee

A "mi apa hivatása?" miért nem jó? Komolyan nem mindegy, hogy apU, vagy apA? :D

4 éve

miklos.balazs

Szerintem a "hivatás" inkább "vocation", mint "profession".

4 éve

N-Dee

és elfogadták! :) Köszi!

4 éve

attila.ord1

És a mesterség miért nem jó? Mert pl. A 300 c. Filmben is így van...

4 éve

Tibor.gazda

Szerintem a két fogalom nem azonos értékű. A "mesterség" talán szűkebb lehetőségeket jelent, mint a "foglalkozás".Azért azonban talán el lehetne fogadni.

4 éve

SndorRzsa

"Mi apunak a szakmája" nem tetszik neki.

4 éve

Tibor.gazda

A "papád"-at miért nem fogadja el?

4 éve

miklos.balazs

Mert a mondatban "dad" szerepel és nem "your dad"

4 éve

Tibor.gazda

OK

4 éve

kispiros

De a " my dad " sincs ott, csak a "dad", abból pedig nem derül ki, hogy kié :)

4 éve

popeye525224

Dad's. Birtokos névmás az az "s" ott van a dad szó után. Pontosabban aposztrófoválva van a névmás.

2 éve

szabo-judit

mi a szakmája apukádnak. Ez miért nem jó

4 éve

miklos.balazs

Mert a mondatban "dad" szerepel és nem "your dad"

4 éve

szabo-judit

Köszi, igaz!

4 éve

KovAnna

Apunak vagy apukának ? Nem mindegy?

3 éve

buvimari

elfogadom, hogy "pusztán" az apu a helyes, de mikor teszek fel magamnak egy ilyen kérdést? Leginkább a velem beszélőtől kérdezem meg - azaz a "apád, apátok, vagy az Ön apja"

3 éve

miklos.balazs

És ha nem magadnak teszed fel, hanem mondjuk a testvérednek...?

3 éve

BelaKosa
BelaKosa

Vagy édesanyádnak.

3 éve

gyengeerika.eg

Apa vagy édesapa nem mindegy? Mi édesapa foglalkozása? Ez miért nem jó?

3 éve

Cseresznyeskert

mi papa szakmája miért nem jó?

1 éve

davidesz1

Birtokos nem kell a dad elé? Egy "my,?

9 hónapja

IstvanMorv

Nekem az apu az én apámat jelenti. Én maradnák az apa fordításnál, mert nincs birtokos névmás előtte.

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.