A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is wrong."

Fordítás:Téved.

4 éve

34 hozzászólás


DomovoyHUN

Abszolút nem azt olvassa fel a néni. Valami "maom" ami nálam elhangzik, köze sincs a wronghoz.

4 éve

TimeaSzamo

Ha úgy kell fordítani hogy "Téved" , akkor miért nem úgy írjuk hogy "He wrongs." Tehát igeként. Itt most mellékneveket tanulunk, tehát nekem a "He is wrong" azt jelenti hogy "ő rossz." Nem jól gondolom?

4 éve

Sutus

Nem, lásd fentebb.

3 éve

SndorRzsa

Szinte ugyanezt írtam volna én is. Többször meghallgattam lassítva is, de semmi ismert szó nem jutott eszembe.

4 éve

rita01020304
rita01020304

a nö kiejtése sokszor érthetetlen. "interesting dog" -ot irtam" interesting job" helyett...

4 éve

RonaldoHUN

A kiejtés tényleg röhejes. Én csak kikövetkeztettem, mivel megnéztem, hogy milyen új szavakat tanít a lecke, és a wrong hasonlított rá leginkább :)

4 éve

rita01020304
rita01020304

ugyi vagy! késöbb rájöttem én is erre a módszerre.

4 éve

newra
newra

Se rendesen, se lassítva nem az, aminek lennie kéne.

4 éve

MezeiAnna

Ha a wrong jelentése hibás, vagy rossz, akkor honnan jő a téved fordításként, miért nem jó az "ö a hibás" variáció?

4 éve

Sutus

Onnan, hogy azt jelenti.:) "He's right" - Igaza van. "He's wrong" - Téved. "He is to blame for something" - Ő a hibás valamiért.

3 éve

ohollos

Most már csak az lenne jó tudni, hogy akkor hogy mondjuk-írjuk, hogy "ő rossz"?

4 éve

olmik

He is bad

9 hónapja

ildikote

sajnos a géphanggal nekem is sok a gondom,,,,pedig én két másik oldalon is meghallgatom a tanult szavakat,,,,de amit itt hallok sokszor érthetetlen,,,,,lassitva is,,sajnos,,,,,,,pedig nagyon jó itt tanulni

4 éve

BLacee
BLacee

A "wrong" érthetetlen a hölgyikétől! Be is jelentettem hibának

4 éve

drbrada

true

4 éve

delbelzsuzsanna

:) én is többször lelassítva hallgattam meg, mert oly furi volt nekem is

4 éve

Leving

ez fordítás? Miről?

4 éve

MrkOlh

Ez röhej! "Wrong" helyett valami full mást mond!

4 éve

pezzonovante1

Én értettem, amit a hölgy mond, de én meg úgy fordítottam, hogy "ő rossz" . Mintha a magaviseletéről beszélnénk.

4 éve

bo44

Hallottam angoloktól:"he is a wrong man",ami gonosz embert jelent.Ezért igy fordítottam

4 éve

FannyHemer

De ott ott van, hogy "a" és, hogy "man" és ugy már jelentheti azt.

3 éve

Quarker1

A webforditas.hu szerint is "téved" a helyes fordítás. Amúgy a kiejtés néha valóban érthetetlen.

4 éve

Danger95n

Jelenteni!

4 éve

greenhu

A kiejtése alapján azt gondoltam, hogy "He is well"

4 éve

fantai

pocsék érthetetlen kiejtés

4 éve

czreaf10

He is Ron

3 éve

nVagyok

Borzasztó kiejtés

2 éve

Sutus

Annyira éppenséggel nem, csak épp eltérő a brittől, lévén az oldal az amerikai angolt oktatja.

2 éve

nVagyok

Biztosan igazad lehet, de hallgattam több amerikait is. Hozzájuk képest is elég vacak szerintem. Főleg a szóvégek leharapása miatt, de több más is akad. Ezen a szinten, nekem jobban bejönne egy tisztább kiejtéssel bíró személy.

2 éve

BarnabasFa

Miért rossz a rossz?

1 éve

Sanyi875152

Ő rossz. A mondat fordításához nincsenek meg a szavak.

1 éve

KataLomb

Többször is írtam a téved szót, és nem fogadja el

6 napja

KataLomb

Probléma van a feladattal! Nem fogadja el sokadszorra a jo forditast a duolingo!

6 napja

KataLomb

Nem hagy továbbmenni

6 napja