1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I wanted to know how he want…

"I wanted to know how he wanted to improve our marriage."

Çeviri:Onun bizim evliliğimizi nasıl geliştirmek istediğini bilmek istedim.

February 5, 2014

17 Yorum


sercanunlu

Bu cumleyi cok aradiniz mi ya?


MehmetAliBey7733

Arkadaşlar profesyonel evliler galiba :)


ercanbalal

tebrikler çok anlamlı devrik abuk bir cümle olmuş.


Ahmetar4

Evliliği geliştirmek gibi birşey olabilir mi? Bu cümlenin geçtiği bir metni cevaptaki gibi çevirir miydiniz?

"Evliliğimizi nasıl düzeltmek istediğini bilmek istedim" doğru bir çeviri olur.


fatmaunver88-

Ben onun evliligimizi gelistirmeyi nasil istedigini bilmek istedim yazdim..


erdem783505

Kadının telaffuzundan he you olarak duyuluyor


whitedrive

"Evliliğimizi nasıl geliştirmek istediğini öğrenmek istedim" cümlesi neden olmuyor?


parleo1

ben bu cümledeki how kelimesinin bağlaç olduğunu düşünerek onun evliliğimizi geliştirmek istediğini bilmek isterim diye çevirmiştim. burda how bağlaç değilse 2 cümleyi birbirine nasıl bağladık anlamadım?


sevim215973

O Bizim evliligimizi nasil gelistirmek istiyor bilmek istedim


sonterekeme

Vay arkadas Turkcesini yazmak bile bir yillik çalışma gerektiriyor bu nedir ya.


nezih633910

O adam nasıl oluyor da evliligimi düzeltti...kim o adam


Engin307954

Türkçe'de "evliliği geliştirmek" diye bir söylem yok. "düzeltmek için neler yapacağını" daha anlamlı olur.


Mehriban685654

Bu nasıl bir cümle seslendirirken Japonca konuşuyorum sandim


zehra711620

Can you read it quickly


Kuzey459153

Saçma sapan

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.