1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I wanted to know how he want…

"I wanted to know how he wanted to improve our marriage."

Çeviri:Onun bizim evliliğimizi nasıl geliştirmek istediğini bilmek istedim.

February 5, 2014

13 Yorum


sercanunlu

Bu cumleyi cok aradiniz mi ya?


Ahmetar4

Evliliği geliştirmek gibi birşey olabilir mi? Bu cümlenin geçtiği bir metni cevaptaki gibi çevirir miydiniz?

"Evliliğimizi nasıl düzeltmek istediğini bilmek istedim" doğru bir çeviri olur.


erdem783505

Kadının telaffuzundan he you olarak duyuluyor


ercanbalal

tebrikler çok anlamlı devrik abuk bir cümle olmuş.


fatmaunver88-

Ben onun evliligimizi gelistirmeyi nasil istedigini bilmek istedim yazdim..


whitedrive

"Evliliğimizi nasıl geliştirmek istediğini öğrenmek istedim" cümlesi neden olmuyor?


parleo1

ben bu cümledeki how kelimesinin bağlaç olduğunu düşünerek onun evliliğimizi geliştirmek istediğini bilmek isterim diye çevirmiştim. burda how bağlaç değilse 2 cümleyi birbirine nasıl bağladık anlamadım?


sevim215973

O Bizim evliligimizi nasil gelistirmek istiyor bilmek istedim


sonterekeme

Vay arkadas Turkcesini yazmak bile bir yillik çalışma gerektiriyor bu nedir ya.


nezih633910

O adam nasıl oluyor da evliligimi düzeltti...kim o adam

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.