Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I wanted to know how he wanted to improve our marriage."

Çeviri:Onun bizim evliliğimizi nasıl geliştirmek istediğini bilmek istedim.

4 yıl önce

8 Yorum


sercanunlu

Bu cumleyi cok aradiniz mi ya?

3 yıl önce

erdem783505

Kadının telaffuzundan he you olarak duyuluyor

3 yıl önce

ercanbalal

tebrikler çok anlamlı devrik abuk bir cümle olmuş.

1 yıl önce

fatmaunver88-

Ben onun evliligimizi gelistirmeyi nasil istedigini bilmek istedim yazdim..

3 yıl önce

whitedrive

"Evliliğimizi nasıl geliştirmek istediğini öğrenmek istedim" cümlesi neden olmuyor?

3 yıl önce

parleo1

ben bu cümledeki how kelimesinin bağlaç olduğunu düşünerek onun evliliğimizi geliştirmek istediğini bilmek isterim diye çevirmiştim. burda how bağlaç değilse 2 cümleyi birbirine nasıl bağladık anlamadım?

2 yıl önce

Ahmetar4

Evliliği geliştirmek gibi birşey olabilir mi? Bu cümlenin geçtiği bir metni cevaptaki gibi çevirir miydiniz?

"Evliliğimizi nasıl düzeltmek istediğini bilmek istedim" doğru bir çeviri olur.

1 yıl önce

sevim215973

O Bizim evliligimizi nasil gelistirmek istiyor bilmek istedim

9 ay önce