A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szabad lesz egy pilanat múlva."

Fordítás:He is available in a moment.

4 éve

13 hozzászólás


peter.birk

Hát azért szabadnak a free-t is el lehetne fogadni....

4 éve

mariaszanta

pillanat két l , ha már ilyen profi az oldal

4 éve

Orsi1026

teljen más szavakat ajánl a súgó.

4 éve

eva_szivem

In a moment ez jelenti a pillanat múlvát?

4 éve

GyulaBozza

Igen. Teljesen jó ebben a jelentésben is.

4 éve

davidkaka22

he will free an unitil moment? :)))

4 éve

Z-o-l-i

He will be free after a moment. Nekem ezt is elfogadta!

4 éve

Judy597

jó a free ..........he is free after one moment

4 éve

mihaly.moh

A sugó miatt javítottam ki az aftert laterre...

4 éve

Balna1988
Balna1988

Ezt a feladatot nem értem, miért így van: "Szabad lesz egy pilanat múlva."" (Most vettem észre, hogy helyesírási hiba is van benne, mert egy "l"lel írta a pillanatot.) na, szóval, ez volt a feladat. Így fordítottam le: it is for avaible a moment later Az Ő fordítása meg ez: "He is available in a moment." Az korábbi feladatban a "He is available in a moment"-nek ez volt a magyar megfelelője, hogy "Elérhető ebben a pillanatban" Most meg ezt is jelenti? Ha valakinek azt mondják, hogy Ő szabad lesz egy pillanat múlva, akkor majd ebből következik, hogy Ő elérhető ebben a pillanatban, de ezek az angolok ennyire megcsavarják?

4 éve

BiddyB

Rosszat súgott a bagoly... X(

4 éve

hakaniadriana56

A pillanat szóban hosszú az l és nem rövid

4 éve

Timcat81

Valak magyarázza már meg, hogy az "It will be..." helyett miért nem jó az " It is going to be..." ? Úgy tudom, ugyanúgy a "lesz"-t fejezi ki, csak a másodiknak nagyobb a bizonyossága, hogy be is következik. Itt meg hibának hozza, és helyettw a will be-t ajánlja.

4 éve