A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy fiú és egy lány eszik."

Fordítás:A boy and a girl eat.

4 éve

17 hozzászólás


Csillagvirag27

Huha, jól látom? Van aki még magyarul sem tud helyesen...

4 éve

icuj

1 szám 1szem eat,a többiben eats--jól gondolom?és itt ez nem 1 szám 3 szem?

4 éve

ftommy

Csak egyes szám harmadikban kell "s" az ige végére!

4 éve

heparin

Egy fiú és egy lány -> ők

4 éve

vivcsikeeh12

O.o

3 éve

JuhosSndor

De az,, egy,,miota ,,a,, nem inkabb,,one?

3 éve

NeverstopB1

Az " egy fiu " az nem "a boy "

2 éve

DEUTZ-FAHR

De

1 éve

dvid291828

Mert az they eat

7 hónapja

vencel2004

Csak véletlen azt irtam hoy a doy hellyet

4 éve

vencel2004

Boy bocsi

4 éve

zboy70

Ha már ketten esznek,akkor miért nem többes szám az eats?

4 éve

EnikBudai

Mert az "eats" nem többesszám, hanem E/3

4 éve

FLackoB

az nem EATS?

5 hónapja

kovacs.pet3

szia

4 éve

vivcsikeeh12

Hm.

3 éve

bpeti06

ez simán ment

3 éve