A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We feel fine."

Fordítás:Jól érezzük magunkat.

4 éve

9 hozzászólás


brigitta.a

Érezzük ."N" nélkül.

4 éve

keep2000

Ne ide írd, itt sajnos nem látják. A hibajelentéssel küldd be

4 éve

fruzsimaci

Jól érezzük magunkat, ezt nekem elfogadta

4 éve

55Alex55

ha az angol annyira akarja tudni ki-miért cselekszik (mert ugyebár ki kell tenni az ALANYT) akkor itt miért nem - miért biztos, hogy magunkat érezzük jól és nem a szomszéd lábszagát

3 éve

vasvariistvan

Nincs mit tenni, ezek ezt így mondják.

2 hónapja

hanog

"Rendben vagyunk" helyett miért "remekül vagyunk" ?

3 éve

49katirozsnyone

Érezzuk jol magunkat! / pl. Ha már idejottunk./ Nagyon magyartalannak tartom a jól érezzünk magunkat..

2 éve

brigg3

Az felszólítás lenne, ez meg kijelentés. :)

2 éve

Molnar1953

Mi jól érezzük... ez a szó szerinti fordítás, de mit?

1 éve