1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She wears a hat."

"She wears a hat."

Fordítás:Kalapot visel.

February 5, 2014

18 hozzászólás


LszlUgrai

Magyar ember Magyarorszagon " Kalapot visel " legföljebb, nem "visel egy kalapot" az egy mint számnev itt értelmetlen, mint névelõ felesleges.


Bony31

Köszönöm! Ez logikus és érhető, de nekem a sapkát nem fogadta el a kalap helyett, és nem a névelő, vagy a számnév használata miatt buktam egy életet. Azóta már javult a helyzet. A lényeg, hogy ebből a bétából kihozzuk a legjobbat az utókor számára.


Zsolt459676

Sőt, viseli a kalapot!


n.k.zsuzsa

Nincsen határozott névelő az angol mondatban, tehát nem lehet "a kalapot" a fordítás.
Kalapot visel.


Pockom

Én ezt írtam : hordja a kalapot ,nem jó


freewindes

sapkát miért nem jó??


GergelyKal5

Cap a sapka, hat a kalap


ReszEszti

Mert a hat az a kalap a sapka pedig a cap


csabuko

Érdekes, hogy más mondatnál a különböző nemű személyes névmást fordítja és elfogadja nő és férfi megnevezésként de "a nő kalapot hord" - ban a nőt jelzi hibának


csizmadiajudit

miért nem jó hogy oda írtam hogy a mondat után hogy nő?


Nokedli86

Nekem is a sapka volt a hiba. Miert van sapka a kepen???


ReszEszti

Igy senki sem beszél, még az angolok sem!ez a duolingo egy nagy rakás fos!


Attila1969

miér tesznek kötött sapkát képnek, ha az kötött kalap? pff


Breki33

ő egy sapkát visel


aliz2

miért nem jó she wear a hat ? nem többes szám az ő visel !


Breki33

Mert a szabályos igék egyes szám harmadik személyű ragja s, szó sincs többes számról


aptg.gabi

mert: I wear, you wear, she, he wearS (ez az S nem többesszám)


Bony31

hat = kalap, sapka. Ennek ellenére az "egy sapkát visel" fordítást nem fogadja el!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés