A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"You play with the fish."

Fordítás:A hallal játszol.

4 éve

10 hozzászólás


fefe_bp

"te hallal játszol" az éppolyan jónak kéne legyen, mint a "hallal játszol"

4 éve

tibor.kocs

Fish megszámlálhatatlan, vagyis a halakkal is jó megoldás

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

attól még, h megszámlálhatatlan, egyes száma is van neki :)

a bread

some bread

a fish

some fish

4 éve

Renkou
Renkou

A the fish viszont nem feltétlenül egyes szám (the men - a férfiak)

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

az már igaz :)

4 éve

Vortiguant

miert nem fogadja el: ,,a halakkal játszol''

4 éve

der_csoppy
der_csoppy

jelentsd.

4 éve

Vortiguant

jelentettem

4 éve

Petmaestro

Már elfogadja "halakkal..."

3 éve

ambruseszter

Hallal jatszasz. Jo,mostmar tudom,hogy van meg egy olyan,mint a rizses.

Jatszasz-jatszol Rizset-rizst

Szerintem az elso magyarosabb. Ha valakinek nem,írja meg miért,kérlek.

3 éve