"Your generation wears black."

Fordítás:A te generációd feketében jár.

February 5, 2014

38 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


tamashavasi

"A generációd feketében jár." miért nem jó? Sokkal magyarosabban hangzik, mint az elfogadott fordítás.


Tamas51

A "feketében jár" is elfogadott. Ha nekem elfogadja a gép, biztos neked is el kell hogy fogadja. Nekem a "Te korosztályod feketében jár." megoldást elfogadta. Legyél megértőbb druszám. Számtalan jó megoldás létezik. Néha egy-egy kimaradhat. Most éppen a te gondolatod maradt ki. Ettől még jó az, ne aggódj.


koszeggy

Ugyanezt a "hibát" követtem el


nagyenyed

igazad van, jelentsd hibának


gk_tomii

wear az a hordani, viselni, szóval a helyes válasz: "A generációd feketét visel." Mint általánosságban jelenti


szaboaniko55

A generáció magyarul: korosztály. Nem?


csontee

Inkább a nemzedék a jó szó. El is fogadta.


tamas.karp

itt miért kell használni az "s" a wears-nél?


Tomi910660

Mert a generációd=it


Brig81

Már alább is kérdezték, hogy miért kell ide a wear-hez az „s” rag? Ti vagy Te generációd, és nem ő generációja....


nagyenyed

A generation az alany, tök mindegy, hogy kié, ahhoz kell egyeztetni az állítmányt. The boy eats, the dog runs, the generation wears


Brig81

Megzavart, de tényleg...Köszi szépen az infót. :-)


Annamria981285

köszönöm, ezt nem gondoltam


bora432

"A te generációd visel feketét" is értelmes csak nem fogadja el


szs50

de a feketét visel-t elfogadta


cet423

Mert túl magyartalan, talán.


taki_6

Attól függ, hogyan hangsúlyozzuk. Megfelelően használva nagyonis magyaros


stevecole79

A generációd feketében öltözködik. Ez miért hiba? Szép színes a magyar nyelv, használjuk is! :)


[törölt felhasználó]

    Ilyen emós lenne mindenki? :d


KristijanK7

    A magyarban nem kötelező a személyes névmás kiírása, "a korosztályod" szerinte nem helyes a "te" nélkül


ronGyetvai

    ,,A korosztályod feketében jár'', ha kihagyom a ,,te'' szót akkor miért nem jó?


Gabor122488

    Feketét visel a te generációd.


Beta597248

    Biztos hogy ez jol fordit? Mert a google-fordito az nem es nem bizom mar semmelyikben sajnos? :))


mindenbolkettot

    A te generaciod feketet hord. ... Igy is jo


princike

    te generációd feketét visel ezzel mi a probléma és miért kell elé a névelő


Harga

    Az a probléma vele, hogy nem szokták így mondani, és azért kell elé a névelő, mert úgy már használatos.


kata_kantor_

    A generáciod fekete az miért nem jo????


Tamas51

    Mert nem azt jelenti. A te mondatod=Your generation is black.


Hanna382262

    Melyik generáció jár feketében?


GSalamon80

    Miért erőlteti a "te" szót? Your generation = Generációd. Szerinte úgy szebb hogy a Te generációd.


Balzsbel1

    milyen feketét az jó hogy ruhát de nem érthető a kérdés/válasz


Loredana.G2004

    Leg elsonek fura volt kimondani


vaFfEE

    Wears azt jelenti visel

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.