1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I do not know how to respond…

"I do not know how to respond."

Μετάφραση:Εγώ δεν ξέρω πώς να απαντήσω.

August 9, 2016

6 σχόλια


TeoStef1

το "πώς" χωρίς τόνο για να μην βγάζει λάθος


D_..

Το πώς σε αυτή την πρόταση είναι λάθος χωρίς τόνο! "Πώς" = "με ποιον τρόπο", είναι ερωτηματικό επίρημμα, ενώ "πως" = ότι, που και είναι ειδικός σύνδεσμος. :)


TeoStef1

έχεις δίκιο


vREa1

Γιατι το 《Δεν ξέρω πως να αντιδρασω》ειναι λαθος;


Constantin204650

Έκανα το ίδιο λάθος και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω βρει την απάντηση ακόμα!


jaye16

"respond" σημαίνει "απαντώ" όχι "αντιδρώ" που σημαίνει "react".

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.