Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Вона їсть, як тільки вона побачить цю їжу."

Переклад:She eats as soon as she sees the food.

2 роки тому

15 коментарів


ogotsii

Чому не можна вжити this food, а тільки the food?

2 роки тому

Nordry
Nordry

Теоретично, тому що "this" можна вживати до тих речей, які знаходяться у полі вашого зору (на які ви можете вказати рукою). Оскільки тут дія відбувається не у даний момент, а з певною періодичністю, то можна припустити, що ви не можете кожного разу бачити ту "їжу, яку вона їсть". Із цього погляду саме в даному випадку, напевно, "the" вживати коректніше.

2 роки тому

Me_Dik
Me_Dik

чому soon, а не just?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Можливо, тому, що "just" у цьому випадку означає ще більш короткий проміжок часу, ніж "soon" (фактично "just" = "very soon"). На мою думку, так теж можна сказати, але це означатиме, що "вона" не просто починає їсти кожного разу, як тільки побачить їжу, а, так би мовити, "кидається" на їжу так швидко, ніби її до цього місяць тримали на самій лише воді. :)

1 рік тому

Me_Dik
Me_Dik

дуже доступні алегорії)) дякую))

1 рік тому

Nordry
Nordry

Будь ласка! ) Приємного вивчення! ))

1 рік тому

Iren_Iren8

У неї проблеми)

1 рік тому

Cx4z5

А в данному контексті if використовувати можна!

1 рік тому

Nordry
Nordry

Наприклад? :)

1 рік тому

Cx4z5

Наприклад she eats if she sees the food

1 рік тому

Nordry
Nordry

А, я зрозуміла, що ви хотіли сказати. :) Але ж у даному випадку "if" перекладається тільки стандартно - "якщо", тут воно не слугує способом нестандартного утворення майбутнього часу.

1 рік тому

Cx4z5

А як часто використовується в розмовний мові as soon as?

1 рік тому

Nordry
Nordry

Так часто, як у ньому виникає необхідність :) Це досить вживаний мовний зворот, наприклад, у такій фразі як "As soon as it pissible" тощо.

1 рік тому

vbCaiYR5

just перекладається як просто

5 місяців тому

Dmy_S
Dmy_S

just бувають різні :)

2 місяці тому