"Az ősz szeptembertől novemberig tart."

Fordítás:The Fall is from September to November.

4 éve

15 hozzászólás


Hetye

Autumn miért nem jó?

4 éve

Roni1122

Nekem elfogadta

4 éve

AgnesBedo

Mert az brit angol, az amerikaiak a fall-t használják, és ez egy amerikai program.

4 éve

AlbertFetc

Attól még el kellene fogadnia mert a program is ismeri. Ha rábökök az őszre mindkét verziót mutatja de elfogadni csak a fallt akarja...

4 éve

E.K.9

Az american is hasznalja az autumn kifejezest csak ritkabban

4 éve

Anna377664

Ha ha haaa

1 éve

timi839

Elfogadja az autumn -t

4 éve

Anna377664

Arrrrrrr....!!!!!

1 éve

hannam1098

goes a runs helyett miért nem jó?

4 éve

apor.csisz

En se ertem, egy elobbi feladatnal goes volt a helyes, most a runs a helyes, pedig csak ket szo valtozott a mondatszerkezetben

4 éve

hannam1098

goes a runs helyett miért nem jó?

4 éve

hannam1098

goes a runs helyett miért nem jó?

4 éve

maricusi

Én is goes-t írtam, de gondolom ez egy olyan szóösszetétel amit csak runs-sal használnak.

4 éve

Rebid2002

Mi?? Runs? Ennek nincs ertelme

4 éve

Pali1977

a takes nem jó? what time does it take? mennyi ideig tart?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.