"You show them."

Çeviri:Sen onlara gösterirsin.

February 5, 2014

74 Yorum


blackbooks4

cevap olarak onlara sen göster yazdım ve yanlış dedi??

February 7, 2014

ProwlingParis

İngilizce'de emir kipi yapmak için özneyi yazmamak gerekir. Bu cümle o cümle değil. Bir de özneyi cümlenin başında kullanırsan doğru cevaplara daha kolay ulaşırsın. Vurguya göre yer değiştirilir tabi ama o şekilde bütün alternatifleri eklemek imkansızlaştığı için genelde yapmadık.

February 8, 2014

eren.uyani

You show them sen onlara goster demek bu emir kipi degil. Eger gosterirsin diye genis zaman yapmak istersen always veya generally vs ile desteklemen daha dogru olur.

June 20, 2014

blackbooks4

tamam teşekkür ederim

February 8, 2014

VeganLiveHealthy

thanks

July 6, 2018

cemreicen

cevap olarak "sen onlara göster " yazdim onlar "sen onlara gösterirsin "dedi ne farki var tam bitiriyodum yaaaa

January 4, 2015

Madunist

Geniş zaman farkı var

March 24, 2015

Hseyinsar5

Show they (sen) göster onlara emir kipi

June 10, 2018

asude6

Duydugun seyi yazicaksin ingilizceyi yani herkes boyle hatalar yapiyo dinleme sorularinda birisi buna bi cozum bulmali

August 28, 2014

AgilliOyun

Beli

June 2, 2018

6serenay6

göster emir kipi olduğu için kabul etmemiş geniş zaman yapmalısın

October 11, 2015

Baraa223457

Siz onlara gösterisiniz

August 18, 2017

TROLLBABA

Kime gosterecegini belirtmen gerek

September 3, 2018

ycel440201

göster dersen emir kipinde olur o da "show them" diye yazılır

October 10, 2018

Hseyinekal

İyi demişsin

October 15, 2018

Hseyinekal

İyi demiş sin

October 15, 2018

BusraebruY

Hangisinin cevabıki

April 10, 2019

eda_51198

"Sen onlara göster" neden olmuyor neden "gösterirsin" oluyor

July 22, 2014

Semih061

Cunku: them in cumleye kattigi anlam burada degisiyor.goster yerine gosterirsin oluyor..

August 21, 2014

zkanKaya

Bu cevap tatmin edici degil. Daha fazla aciklama lutfen; Neden sen onlara göster olmuyor?

March 12, 2015

Madunist

Çünkü konu geniş zaman

March 24, 2015

YasirKdilC

Bunca yıldır show kelimesini gösteri anlamında bilirdim ama göstermek fiiliymiş, teşekkürler Duolingo

July 31, 2014

Madunist

Show isim olarak gösteri fiil olarak göstermek

March 24, 2015

smartmanist

You show them.:Sen onlara gösterirsin.Tamam doğru.Peki , sen onları gösterirsin nasıl diueceğiz.:) Bence bu anlama da geliyor.You show them.: Sen onları gösterirsin. Ne dersiniz bu konuda?

July 28, 2018

hakangundogdu

Onları sen gösterirsin cümlesinin nesi yanlış anlamadım ki?

August 19, 2014

Madunist

Vurgulanan them onları anlamındaki them değil onlara anlamındaki them çünkü

March 24, 2015

beypazari

Bunlari ayirt etmek cok zor emir kipimi "göster" yoksa ricami "gösterirsin"

April 4, 2015

Nusretzlim

O da geniş zaman..

July 8, 2018

sertergunay

Konuyla ilgili Wikipedia'dan makale de buldum. Bazı kaynaklar, "You show them"in emir anlamı taşımadığı iddiasında, bunu yanlış buluyorlar. Halbuki böyle bir şey söz konusu değildir. Vurgu yapmak için ima edilen "subject pronoun" eksik bırakılarak emir cümlesi yaratılır. Kaynak: http://en.wikipedia.org/wiki/Imperative_mood English usually omits the subject pronoun in imperative sentences: You work hard. (indicative) Work hard! (imperative; subject pronoun you omitted) However, it is possible to include the you in imperative sentences for emphasis.

September 6, 2014

ToygarYerl

Göster onlara neden olmadı

May 9, 2014

dandiknh

Konuya cozum getirilmeli herkesin iddiasi dogru

December 14, 2014

Didem459951

haklısın ...

February 6, 2018

darthvader135

Peki 'Sen onları göster.' demek isteseydik nasıl diyecektik?

July 9, 2016

elifaccr

Göster kendini ne demek

July 25, 2016

suheda285072

Siz yazinca olmadı

December 18, 2016

FatoKatran

Onları gösterirsin cümlesini nedense kabul etti. Ama onlara ve onları kelimeleri cok farklı anlamlarda

January 10, 2017

demir734935

Sen göster onlara

February 17, 2017

irfan135361

Sen gösterirsin onlara da olmuyor sadece yuklemin yeri degisik anlam degismiyor ki

April 30, 2017

HamzaK.1

Gene You yerine U yazdım..

June 4, 2017

BahadirKaya90

Sen onlara göster çevirisi %100 doğru bir çeviri ama uygulamanin çevirisini sıkıntı var. Sen onlara gösterirsin de doğru ve emir kipi olma durumunun them kelimesi ile hiçbir alakası yok.

July 9, 2017

engin948305

Sen onlara gösterirsin yazıyorum kabul etmiyor sen onlara göster yazıyorum kabul etmiyor ne yazsam kabul etmiyor

August 8, 2017

Neko-chan109827

Sen onlara göster yazdım. Gösterle gösterirsin arasında ne fark var ?

August 15, 2017

gldwZP

Sen onları göster

August 23, 2017

gldwZP

Onlara onları karışıyor gerçekten

August 23, 2017

Ahmed552063

Göster amcalara hdjdidvsk

September 17, 2017

seda608709

Onlara göster ve gösterirsin farkı ne?

October 24, 2017

incikin_

"Onlara göster!" dersek emir kipi kullanmış oluruz. Burada karşımızdakine emir veriyoruz, "Yap" diyoruz.

"(Sen) onlara gösterirsin." dediğimizde ise geniş zaman cümlesi kurmuş oluruz. Burada karşımızdakiyle ilgili genel bir yargıyı/düşüncemizi belirtiyoruz.

October 24, 2017

Ravza563288

Göster emir gösterirsin ise daha kibar diye sanırım

October 29, 2017

osman352516

To them olmasi lazim.To them :onlara .Them :onlari

December 7, 2017

Ahmet937428

You sen demek değilmi

February 7, 2018

savastosun1

göster onlara dedim kabul etmedi.

February 11, 2018

emotionalman

Show them -göster omlara

February 11, 2018

Mehtap918364

Göster onlara niye olmuyorrr ?

February 16, 2018

glese2

Bu doğru bir soru bence

March 19, 2018

vampibella

Teşekkür ederim unuttum

April 23, 2018

TunaAcm

Sayfamda siz onlara gösterirsiniz yazdı burada da sen onlara gösterirsin yazıyor hangisi doğru ve siz çogul mu tekilmi onu nasıl ayırt edebiliriz bilen varsa cevap versin lütfen

July 2, 2018

TGY60435

Takibe takip onlineyim

July 2, 2018

emreugurer

"Sen onlara gösterirsin" i neden kabul etmiyo? You hem sen hem de siz anlamına geliyosa onu da kabul etmesi gerekmiyo mu? Kabul etmiyosa eğer sebebi nedir? "Sen onlara gösterirsin"in ingilizcesi nedir o zaman?

September 23, 2018

Halilbrahi476735

hadi aslanım göster amcalara

September 23, 2018

Salih556928

"Sen onlara gosterirsin" nasıl yazılır?

September 24, 2018

ArubisMan

Göster onlara dedim kabul etmedi?

October 5, 2018

yes898470

Sen onlara gosterirsin neden yanlis???

October 19, 2018

kadir133291

onları gösterirsin ?

November 8, 2018

AyeKk4

1.tekil şahıs you oluyor ama burda 1.tekil şahısa 2çoğul şahıs demiş bu sorun düzeltilsin lütfen

January 26, 2019

malisanat

Sen onlara gösterirsin yazdim, siz onlara gösterirsiniz dedi. Nasil olur

February 27, 2019

BusraebruY

Çok kolay

April 10, 2019

mustafaere71528

Devrik cümlenin doğru olması gerekmiyo mu?

April 11, 2019

Ayhanzdemi7

Sen onlara gösterirsin de doğru yanıt olmalı.

May 1, 2019

UurAy9

You yerine we gelmeli

June 15, 2019

RickSanche931992

Doğrusu sen onalra göster ama sen yok siz var siz yaptim çalişti niyeh acapa bi gariplik var

July 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.