A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Húst eszik."

Fordítás:He eats meat.

4 éve

8 hozzászólás


E.K.9

ez becsapos:) mert a beef is hus csak marhahus

4 éve

FGabkoo

Nem az, mert ha nem határozod meg a típust, akkor simán a "meat" szót használják. Ha ott lenne, hogy marhahús, akkor már beef, vagy beef meat.

4 éve

Zsana026

Honnan tudom mikor eats és mikor eat???

4 éve

emcsa

Csak az egyesszám/3 személynél van "eats".

4 éve

Zsana026

Köszi :)

4 éve

Leona03

Igazad van E.K.9. és persze neked is FGabkoo , de most mindegy. Én is bedőltem, majdnem elvesztettem még egy életet ahhoz hogy újrakezdjem a tesztet. De mit mond a bölcs ember: türelem rózsát terem, a hibákból is tanulunk. Persze nem jó érzés ha az ember sokadjára sem nyer.

4 éve

AnikTorma

Ha ő akkor miért nem she(nő) miért he(férfi)? Vagy mindkettőt elfogadja? Köszi

6 hónapja

ZsoltMlado

Torma Anikónak: mindkettő jó!

3 hónapja