"We eat by the water."

Çeviri:Biz suyun kenarında yeriz.

4 yıl önce

41 Yorum


becker31

suyla birlikte gibi bir anlam ifade etmez mi bu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

asla.

by sadece araçlar için "ile" anlamı verebilir, mesela "we go by car" - arabayla gideriz. Yani araba bizim aracımız.

Bir kelimenin bir sürü anlamı olabilir. Burada by ın alabileceği tek anlamı kenarı/yanı. Oxford sözlüğünde by'ın anlamları, buradaki anlam 5. sırada:

http://www.oxforddictionaries.com/definition/english/by

2 yıl önce

tolga67

suyun kenarında yeriz demek için we eat near by the water demek gerekmez mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"near by the X" şeklinde bir tabir yoktur. by yeterlidir.

4 yıl önce

-PJM-

Peki "we eat next to the water" olur mu?

3 ay önce

aysegullll

Bencede. Yaninda anlamini veren ne ki ?

4 yıl önce

eelma
eelma

@aysegulll "by" kelimesi.

3 yıl önce

OmerDemir2

Admin burasi karisik bi yardimci olurmusunuz "by?"

4 yıl önce

denizsoylular

kenarında demek "by"

4 yıl önce

OzgurSahin1

Peki burdaki suyun yanında derken bi Sürahi suyun yanında gibi bişey mi demek istiyo

4 yıl önce

cetin.celik

Surahiyi karsina aldin. Simdi suya karsi yersin.

2 ay önce

AsLaNSavasmaN

Akarsuyun göletin de olabilir mi acaba?

3 yıl önce

Yelda939784

Suyun kenarını kast etmiş

1 ay önce

CoskunUrey

''suyun yanında'' ile ''suyun kıyısında'' aynı değil midir?

4 yıl önce

SerkanBaydar

''Biz suda yeriz'' bu cümle anlam olarak by edatı için -de -da olarak uygun değil mi ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır, suyun içinde değilsiniz çünkü

2 yıl önce

nezir_1903

Hayır değil biz suda yeriz dersen We eat in the water demelisin

1 ay önce

superhero26

Tarafından anlamınada gelir : by

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet ama birini bir şeyi yapması için kullanılır. "kapı ali tarafından boyandı" mesela

2 yıl önce

SerdarBekt

biz su ile yeriz neden değil gayette uygun eş anlamlısı.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

öyle bir anlam yok. "by" ancak bir araca bindiğimizde vs ile anlamı verir. "We go by car: arabayla gideriz". Yoksa bu tip bir cümlede asla ile/birlikte anlamı vermez

2 yıl önce

strawberyup

madem ki araba biz niye suyla yiyoruz?

9 ay önce

PassionatePotato

We eat by the water." Çeviri:Biz suyun kenarında yeriz. yaninda , yakınında , kıyısında -- yazarsak da kabul edilmeli sanıyorum.

3 ay önce

sSpartacus

We eat by the vine. We eat by the water.

1 hafta önce

sSpartacus

Su (yanında)kenarında değil, yemeğin yanında su içeriz anlamında.

1 hafta önce

yusmak28

Suyun kenarında yemek yeriz neden yanlış?

4 yıl önce

cevdetbektas

kenarında ile yanında aynı anlamda değil mi yanında niye kabul edilmedi

3 yıl önce

arzu.sugun

cok sacma bir cumle suyun kenarında nasil yani

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

by: kenarında/yanında

2 yıl önce

arf957392

Su yerine nehir,deniz,ırmak gibi kelime kullansak daha kullanışlı olur

2 yıl önce

huriyim27

eat yerine drink olması gerekmezmiydi

2 yıl önce

MuratBayir

Çok gıcık oldum yanlışlıkla konrol ete bastım

1 yıl önce

habip314438

Klup kurdum katilmak isteyen kod: X3RMCV

1 yıl önce

ZeoAydin

Kenarında by mı demek kafamı o karıştırdı

1 yıl önce

BeyzanurKa105839

su ile yeriz niye olmuyor???

1 yıl önce

Tahsin342433

Biz su ile yeriz nasıl söylenir

5 ay önce

jkk1907
jkk1907

Biz su ile yeriz dedim yanlis dedi

5 ay önce

Yusuf_es
Yusuf_es

I go to work by bus (ise otobüsün otobüsün yanında giderim ;p )

4 yıl önce

SilverwolfTR

by "-de,-da" anlamını da taşıdığına göre "Otobüste" olduğu için sorun yok.

4 yıl önce

smanovic

o zaman "işe otobüsün yanında giderim" demek istersek ne yazacaz

4 yıl önce

SilverwolfTR

I go work alongside the bus

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.