1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My dress has a red color."

"My dress has a red color."

Fordítás:A ruhámnak piros a színe.

February 5, 2014

7 hozzászólás


oszip

miért nem fogadja el a vöröset is, hiszen a red vörös és piros színt egyránt jelent. Nem?


Pracsii

Color? Én azt mindig is colour nak tanultam...Pedig elfogadta, de itt fent mégis az írja...


nevetobuddha

Brit: colour, USA: color


Eleniel1

Nekem a mondat vége még lassan is collar-nak hangzik, ami azért megtévesztő, mert értelmes mondatot ad. (A ruhámnak piros gallérja van.) Sokszor torz a hang. :(


evairenpinter

A ruhámnak piros színe van. - Így fordítottam volna önállóan.


Katinka0913

Vörös miért nem jó??? Hogyan mondják angolul, hogy vörös?


kozoli70

7x kérdezte meg egymas utan...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.