A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"My dress has a red color."

Fordítás:A ruhámnak piros a színe.

4 éve

7 hozzászólás


oszip

miért nem fogadja el a vöröset is, hiszen a red vörös és piros színt egyránt jelent. Nem?

4 éve

Pracsii

Color? Én azt mindig is colour nak tanultam...Pedig elfogadta, de itt fent mégis az írja...

4 éve

nevetobuddha

Brit: colour, USA: color

4 éve

Eleniel1

Nekem a mondat vége még lassan is collar-nak hangzik, ami azért megtévesztő, mert értelmes mondatot ad. (A ruhámnak piros gallérja van.) Sokszor torz a hang. :(

4 éve

evairenpinter

A ruhámnak piros színe van. - Így fordítottam volna önállóan.

1 éve

Katinka0913

Vörös miért nem jó??? Hogyan mondják angolul, hogy vörös?

10 hónapja

kozoli70

7x kérdezte meg egymas utan...

7 hónapja