Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I need a guide in Brazil."

Μετάφραση:Χρειάζομαι έναν ξεναγό στη Βραζιλία.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


GrandBalar

στην ελλαδα χρησιμοποιουμε παρα πολυ και το ''στη'' αντι του ''στην'' ...μην το χρεωνετε σαν λαθος....ειναι λεκτικος ιδιωματισμος

πριν από 1 χρόνο

AnnaDrosou

Δε θα μπορούσε να είναι και "θέλω εναν ξεναγό...?" Επισης το "need to" μπορείτε να μου υπενθύμισετε που το χρησιμοποιούμε?

πριν από 2 χρόνια

Theo_Matrakas
Theo_Matrakas

Το need σημαίνει χρειάζομαι και το want θέλω. Οπότε το νόημα είναι διαφορετικό ανάλογα με το ρήμα που θα χρησιμοποιηθεί!

πριν από 2 χρόνια

stavroulaspy

Γιατί με διορθώνει όταν το μεταφράζω ως: "εγώ χρειάζομαι έναν ξεναγό στην βραζιλία"; το ''Ι'' μεταφράζεται στα ελληνικά ως εγώ"

πριν από 2 χρόνια

ssurprize
ssurprize

Έχεις δίκιο! Παράβλεψη! Το πρόσθεσα τώρα και το "εγώ". Ευχαριστούμε! :)

πριν από 2 χρόνια