1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I need a guide in Brazil."

"I need a guide in Brazil."

Μετάφραση:Χρειάζομαι έναν ξεναγό στη Βραζιλία.

August 9, 2016

5 σχόλια


GrandBalar

στην ελλαδα χρησιμοποιουμε παρα πολυ και το ''στη'' αντι του ''στην'' ...μην το χρεωνετε σαν λαθος....ειναι λεκτικος ιδιωματισμος


AnnaDrosou

Δε θα μπορούσε να είναι και "θέλω εναν ξεναγό...?" Επισης το "need to" μπορείτε να μου υπενθύμισετε που το χρησιμοποιούμε?


Theo_Matrakas

Το need σημαίνει χρειάζομαι και το want θέλω. Οπότε το νόημα είναι διαφορετικό ανάλογα με το ρήμα που θα χρησιμοποιηθεί!


stavroulaspy

Γιατί με διορθώνει όταν το μεταφράζω ως: "εγώ χρειάζομαι έναν ξεναγό στην βραζιλία"; το ''Ι'' μεταφράζεται στα ελληνικά ως εγώ"


ssurprize

Έχεις δίκιο! Παράβλεψη! Το πρόσθεσα τώρα και το "εγώ". Ευχαριστούμε! :)

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.