"A nők teát isznak."

Fordítás:Women drink tea.

4 éve

5 hozzászólás


nagysusu

miért nem fogadta el? the women drinks tea

4 éve

Ocsike82

Az ige végére az "s" csak E/3-ban kerül. Tehát ha az lenne, hogy A nő teát iszik - The womAn drinkS tea. Többesszámban tehát: The womEn drink tea.

4 éve

Nehez_Gergely

Ez szerintem rosszul lett fordítva. Többes szám a magyar kérdés egyes szám a helyes válasz.

4 éve

popesz2000

the helyett thw-t írtam és nem javította ki

4 éve

Munkacsy.Zsuzsi

Egy vagy két melléütés miatt még nekem sem utasított el.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.