Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The local women wear black dresses."

Çeviri:Yerel kadınlar siyah elbiseler giyerler.

0
4 yıl önce

31 Yorum


hmustak

"yöresel kadınlar siyah elbiseler giyerler" konusunda fikrinizi alabilir miyim?

5
Cevap ver4 yıl önce

emine026

ben de oyle yazdım dı.. :)

0
Cevap ver3 yıl önce

aycaniko

yöresel yerel'den daha makbul bence de, kabul etmedi bende de

0
Cevap ver3 yıl önce

kutuphaneci

kadın yerine neden kadınlar nasıl çoğul oluyor

0
Cevap ver3 yıl önce

HalBenHB

Kadın = Woman Kadınlar = Women

2
Cevap ver2 yıl önce

fuatfrt

Birebir Türkçeye çevirme cümleyi Türkçeye göre yorumlamadaki mantığı birisi bana anlatabilir mi? Hemen hemen herkes bu kafada üzücü.

0
Cevap ver11 ay önce

mervanyalcindag

Lütfen, sırf kelimeyi kullanalım diye tamamen yanlış cümlelerle insanların kafasını karıştırmayın. Yerel yada yerli kadın gibi bir kavram yok? Kadın gazete midir? yerel gazete gibi yerel kadın diyesin. Yöredeki, yereldeki kadınlar diyebilirsiniz ama yerel kadın nedir?

4
Cevap ver3 yıl önce

BraAyarAyd

Yerli kadınlar siyah elbiseler giyerler.. olay budurrr. Başkada anlam asla çıkarmam

4
Cevap ver1 yıl önce

cevatim

bolge kadinlari veya bolgenin kadinlarida olabilirdi. yerli icin native kullanilmaz mi?

1
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

native'i ekledim ama bölge/bölgenin olayını beğenemedim.

3
Cevap ver4 yıl önce

suleelus

barış yerli kadınlar tamam da türkçede yerel kadınlar denir mi ? bu cevabı neden eklediniz ?

1
Cevap ver4 yıl önce

cevatim

ok . tesekkurler

0
Cevap ver4 yıl önce

valinorman

"giyerler" yerine "giyiyorlar" neden kabul etmedi ki acaba. yapı s.present tamam ama "giyiyorlar" şeklindeki türkçe karşılık bu anlamı bozmuyor bence

0
Cevap ver4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Giyerler=geniş zaman Giyiyorlar=şimdiki zaman

1
Cevap ver4 yıl önce

valinorman

türkçe karşılıkta biz genelde ingilizcedeki s.present kalıpları şimdiki zamanmış gibi kullanırız. örneğin "i live in ankara" yazarız ama türkçe karşılık genelde " ankara'da yaşarım" değil "ankara'da yaşıyorum" şeklinde zikredilir. ben bundan bahsetmiştim. neyse çok önemli bi mevzu değil zaten. varsın doğru kabul etmesin. belki de doğru sayılamazdır gerçekten de

1
Cevap ver4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

:)

0
Cevap ver4 yıl önce

tansudasli

kesinlikle haklısın. ama o zaman o ki tense hiç ayrışmazdı genç dimağların beyninde..

0
Cevap ver2 ay önce

ercansonmez

"Yöresel kadınlar siyah elbise giyerler" cevabım neden doğru kabul edilmedi ?

0
Cevap ver3 yıl önce

tansudasli

ben antalyadayım. 15 yıldır. bu beni lokal yapar. ama yöresel yapmaz. yöresel kadınlar git pazarda köy pazarında görürsün. bu kadınlarımızın çoçukları, rehberlik yapar. local olurlar.

deniz tekne gemi denizaltı sandal hepsine sal demek gibi bir şey .. diyebilirmiyiz evet. uzatmalımıyız anlamamak için hayır :)

0
Cevap ver2 ay önce

iamsui
iamsui

"bölgesel kadınlar siyah elbiseler giyerler" dedim kabul etmedi, yerel ile bölgesel aynı anlamda değil mi

0
Cevap ver3 yıl önce

SudePirana

siyah yerine kara yazdim kabul etmiyorlar

0
Cevap ver3 yıl önce

tansudasli

zenciyi dene belki eder. :)

sonra neden neggo yazınca kabul etmiyoyu tartışabiliriz. :)

0
Cevap ver2 ay önce

-melike21-

Yöresel ve yerel kelimelerini bi arastirin cok farkli anlamlar tasiyor hahahhaha

0
Cevap ver3 yıl önce

fatihkarad14

Bu uygulama niye kelime ezberletmiyor

0
Cevap ver2 yıl önce

fatihkarad14

Bilmediğim bir sürü kelime oluyor cümlede işin içinden çıkamıyorum

0
Cevap ver2 yıl önce

nebihagule

Neden sarı değil ki yani

0
Cevap ver1 yıl önce

GazihanSat

Bende yoresel dedim fakat kabul etmedi etseydi keske

0
Cevap ver1 yıl önce

Emre445476

lise 2 ye geçtim ve İngilizcem okul seviyesine gore iyi ama bunca senedir " the " nin çoğul yaptığını hiç duymadım. Biri bana açıklayabilir mi ?

0
Cevap ver1 yıl önce

eyma464745

Yerel kadınlar siyah giyinirler bu kadar çok kolay

0
Cevap ver1 yıl önce

tansudasli

aklınızda olsun woman ile women teleffuzu farklı ve dualingo maalesef yanlış seslendirmesi var..

0
Cevap ver2 ay önce

paperboy517

Yerel kadınlar siyah elbiseler giyinir. daha mı uygun olurdu sanki?

0
Cevap ver1 hafta önce