Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The local women wear black dresses."

Çeviri:Yerel kadınlar siyah elbiseler giyerler.

4 yıl önce

31 Yorum


hmustak

"yöresel kadınlar siyah elbiseler giyerler" konusunda fikrinizi alabilir miyim?

4 yıl önce

emine026

ben de oyle yazdım dı.. :)

3 yıl önce

aycaniko

yöresel yerel'den daha makbul bence de, kabul etmedi bende de

3 yıl önce

kutuphaneci

kadın yerine neden kadınlar nasıl çoğul oluyor

3 yıl önce

HalBenHB

Kadın = Woman Kadınlar = Women

2 yıl önce

fuatfrt

Birebir Türkçeye çevirme cümleyi Türkçeye göre yorumlamadaki mantığı birisi bana anlatabilir mi? Hemen hemen herkes bu kafada üzücü.

11 ay önce

mervanyalcindag

Lütfen, sırf kelimeyi kullanalım diye tamamen yanlış cümlelerle insanların kafasını karıştırmayın. Yerel yada yerli kadın gibi bir kavram yok? Kadın gazete midir? yerel gazete gibi yerel kadın diyesin. Yöredeki, yereldeki kadınlar diyebilirsiniz ama yerel kadın nedir?

3 yıl önce

BraAyarAyd

Yerli kadınlar siyah elbiseler giyerler.. olay budurrr. Başkada anlam asla çıkarmam

1 yıl önce

cevatim

bolge kadinlari veya bolgenin kadinlarida olabilirdi. yerli icin native kullanilmaz mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

native'i ekledim ama bölge/bölgenin olayını beğenemedim.

4 yıl önce

suleelus

barış yerli kadınlar tamam da türkçede yerel kadınlar denir mi ? bu cevabı neden eklediniz ?

4 yıl önce

cevatim

ok . tesekkurler

4 yıl önce

valinorman

"giyerler" yerine "giyiyorlar" neden kabul etmedi ki acaba. yapı s.present tamam ama "giyiyorlar" şeklindeki türkçe karşılık bu anlamı bozmuyor bence

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

Giyerler=geniş zaman Giyiyorlar=şimdiki zaman

4 yıl önce

valinorman

türkçe karşılıkta biz genelde ingilizcedeki s.present kalıpları şimdiki zamanmış gibi kullanırız. örneğin "i live in ankara" yazarız ama türkçe karşılık genelde " ankara'da yaşarım" değil "ankara'da yaşıyorum" şeklinde zikredilir. ben bundan bahsetmiştim. neyse çok önemli bi mevzu değil zaten. varsın doğru kabul etmesin. belki de doğru sayılamazdır gerçekten de

4 yıl önce

EdaAkd
EdaAkd

:)

4 yıl önce

tansudasli

kesinlikle haklısın. ama o zaman o ki tense hiç ayrışmazdı genç dimağların beyninde..

2 ay önce

ercansonmez

"Yöresel kadınlar siyah elbise giyerler" cevabım neden doğru kabul edilmedi ?

3 yıl önce

tansudasli

ben antalyadayım. 15 yıldır. bu beni lokal yapar. ama yöresel yapmaz. yöresel kadınlar git pazarda köy pazarında görürsün. bu kadınlarımızın çoçukları, rehberlik yapar. local olurlar.

deniz tekne gemi denizaltı sandal hepsine sal demek gibi bir şey .. diyebilirmiyiz evet. uzatmalımıyız anlamamak için hayır :)

2 ay önce

iamsui
iamsui

"bölgesel kadınlar siyah elbiseler giyerler" dedim kabul etmedi, yerel ile bölgesel aynı anlamda değil mi

3 yıl önce

SudePirana

siyah yerine kara yazdim kabul etmiyorlar

3 yıl önce

tansudasli

zenciyi dene belki eder. :)

sonra neden neggo yazınca kabul etmiyoyu tartışabiliriz. :)

2 ay önce

-melike21-

Yöresel ve yerel kelimelerini bi arastirin cok farkli anlamlar tasiyor hahahhaha

3 yıl önce

fatihkarad14

Bu uygulama niye kelime ezberletmiyor

2 yıl önce

fatihkarad14

Bilmediğim bir sürü kelime oluyor cümlede işin içinden çıkamıyorum

2 yıl önce

nebihagule

Neden sarı değil ki yani

1 yıl önce

GazihanSat

Bende yoresel dedim fakat kabul etmedi etseydi keske

1 yıl önce

Emre445476

lise 2 ye geçtim ve İngilizcem okul seviyesine gore iyi ama bunca senedir " the " nin çoğul yaptığını hiç duymadım. Biri bana açıklayabilir mi ?

1 yıl önce

eyma464745

Yerel kadınlar siyah giyinirler bu kadar çok kolay

1 yıl önce

tansudasli

aklınızda olsun woman ile women teleffuzu farklı ve dualingo maalesef yanlış seslendirmesi var..

2 ay önce

paperboy517

Yerel kadınlar siyah elbiseler giyinir. daha mı uygun olurdu sanki?

2 hafta önce