Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My main food"

Çeviri:Benim ana yemeğim

4 yıl önce

21 Yorum


caligoola

"Temel yiyeceğim" neden olmasın ki?

3 yıl önce

MehmetAliK9

Benim temel besinim. dedim yanlis dedi

4 yıl önce

MMelihD

Şimdi temel besin ile ana yemek arasındaki Türkçe anlam farklılığına deyinmiyorum çünkü açık olduğunu düşünüyorum.

Lise biyoloji dersinde "esansiyel (temel) yağ asitleri, amino asitler" kavramları geçerdi hatırlarsak. Evet işte o esansiyel bu esansiyel. Temel besin (ögeleri) = Essential nutrients olarak kullanılıyor yani ;)

2 yıl önce

azad880276

Selam Temel , Basic demek

2 yıl önce

MMelihD

Mehmet Beyin dediği temel ile bu temel aynı değil.

2 yıl önce

metincrk

"Benim ana öğünüm" neden olamasın?

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

meal demiyor.

3 yıl önce

azad880276

Anakarta nasıl ki esaskart demiyoruz , çeviride mainboard kelimesinin kullanıldığını hiç seçemedim . Motherboard kelimesini gördüm ama . Aslında yaptığımız cümle bozukluğu . Ana yazılamıyor .

2 yıl önce

HakkKaraha

my main foot diye anladım ya la

9 ay önce

Esmerld1

Benim ana yemeğim dedim .kabul etti.

7 ay önce

Effy666

En eğlenceli konu bu

1 ay önce

duygu-duygu5050

benim temel yemeğim yazdım kabul etmedi

1 yıl önce

berkeerol

Maminfud diye okudu kadın kahkaha attım ahahahahaahaaahahahaa

1 yıl önce

zgrBaar1

benim esas gıdam neden olmuyor?

1 yıl önce

cevatim

baslica yiyecegim veya ana yiyecegim denebilir mi?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ana cevaplarda var zaten.

4 yıl önce

nigraa

temel yemeğim de kabul etmedi.

2 yıl önce

Zembereck

Anamin yemegi dedim. saka saka demedim

3 yıl önce

123hasan

espiri yapma çay yap

3 yıl önce

nurettin.gunsili

"Benim temel yemeğim" neden kabul edilmedi?

2 yıl önce