"My main food"

Çeviri:Benim ana yemeğim

February 5, 2014

15 Yorum


caligoola

"Temel yiyeceğim" neden olmasın ki?

September 4, 2014

MehmetAliK9

Benim temel besinim. dedim yanlis dedi

May 20, 2014

MMelihD

Şimdi temel besin ile ana yemek arasındaki Türkçe anlam farklılığına deyinmiyorum çünkü açık olduğunu düşünüyorum.

Lise biyoloji dersinde "esansiyel (temel) yağ asitleri, amino asitler" kavramları geçerdi hatırlarsak. Evet işte o esansiyel bu esansiyel. Temel besin (ögeleri) = Essential nutrients olarak kullanılıyor yani ;)

September 23, 2015

metincrk

"Benim ana öğünüm" neden olamasın?

May 10, 2015

Nisa_Cansiz

meal demiyor.

June 29, 2015

azad880276

Anakarta nasıl ki esaskart demiyoruz , çeviride mainboard kelimesinin kullanıldığını hiç seçemedim . Motherboard kelimesini gördüm ama . Aslında yaptığımız cümle bozukluğu . Ana yazılamıyor .

September 22, 2015

Hakkikarahan

my main foot diye anladım ya la

November 8, 2017

Esmerld1

Benim ana yemeğim dedim .kabul etti.

December 28, 2017

effy666

En eğlenceli konu bu

June 23, 2018

Ahmetbabo4

Benim yemeğim?

July 21, 2019

Zembereck

Anamin yemegi dedim. saka saka demedim

March 5, 2015

nigraa

temel yemeğim de kabul etmedi.

May 18, 2016

duygu-duygu5050

benim temel yemeğim yazdım kabul etmedi

August 24, 2016

berkeerol

Maminfud diye okudu kadın kahkaha attım ahahahahaahaaahahahaa

September 12, 2016

zgrBaar1

benim esas gıdam neden olmuyor?

December 23, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.