Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My main food"

Çeviri:Benim ana yemeğim

4 yıl önce

8 Yorum


caligoola

"Temel yiyeceğim" neden olmasın ki?

4 yıl önce

MehmetAliK9

Benim temel besinim. dedim yanlis dedi

4 yıl önce

MMelihD

Şimdi temel besin ile ana yemek arasındaki Türkçe anlam farklılığına deyinmiyorum çünkü açık olduğunu düşünüyorum.

Lise biyoloji dersinde "esansiyel (temel) yağ asitleri, amino asitler" kavramları geçerdi hatırlarsak. Evet işte o esansiyel bu esansiyel. Temel besin (ögeleri) = Essential nutrients olarak kullanılıyor yani ;)

3 yıl önce

metincrk

"Benim ana öğünüm" neden olamasın?

3 yıl önce

Nisa_Cansiz
Nisa_Cansiz

meal demiyor.

3 yıl önce

Hakkikarahan

my main foot diye anladım ya la

11 ay önce

Esmerld1

Benim ana yemeğim dedim .kabul etti.

9 ay önce

Effy666

En eğlenceli konu bu

3 ay önce