1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is coffee, but he likes i…

"It is coffee, but he likes it!"

Fordítás:Ez kávé, de ő szereti!

February 5, 2014

21 hozzászólás


barcamilan

ennek semmi értelme nincs


juditmolli

Szerintem a "de ez ízlik neki" volna a legértelmesebb fordítás, hiszen ez a mondat arról szól, hogy ő eredetileg nem szereti a kávét, de ez most valamiért ízlik neki.


gsziszi

Ezt azért erősen belemagyaráztad. Van egy szöveg, le kell fordítani, mégha nem is túl magyaros. Teljesen más jelentést adni neki nem szerencsés. Az ízlik az nem like, ez az egyik. A másik meg, hogy a mondat nem tárgyalja, hogy egyébként szereti-e az alany a kávét vagy sem, így ezzel nem kell foglalkozni.


plumbum44

De azért a lefordított szövegben mégis kell valamilyen "magyaros" értelmet keresnünk!Nemde?


ErzsbetAgo

Hááááát............????????????


szzol

A normal beszédtempónál you a lassítottnál she hallható.2021.04.


MVDN1

Kicsit furi...


bakteros

Normal kiejtéssel you-nak érthető,lassitva she-nek!!!


TamsSabjn

"Kávé, de szereti" hiányolta az ő-t.....


EszterZubor

Igen mert benne van az hogy he likes it.de jelentsd be hátha elfogadják


Balazsrezs

Magyarul ez a mondat értelmezhetetlen.


zsjhvq

Csak azt írtam,ám ő szereti. Nem ez volt az elfogadott


Omil14

finoman fogalmazva is fura


ZoltanSabjan

Az "Ez kávé, de szereti" ugyanúgy helyes, mert a "szereti" miatt egyértelmű hogy "ő" azaz róla van szó,, így nem is mondjuk ki általában.


BERJESALONZO

Értelmetlen a mondat és túl gyorsan mondja ki, így csak ha lelassítom, akkor lehet érteni.


tantumerg

A mondat helyes de akár hányszor hallgatom én you likes it - nek hallom.


KntorElemr

A gyors beszédben he van, a lassúban she! Ez így megtévesztés!!


KntorElemr

A két szöveg itt is ellentétes!!


KntorElemr

Megbolondit ez a mondat, bárhogyan írtam, mindig hibát jelez!!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.