"The cat sleeps near the dog."

Fordítás:A macska a kutya közelében alszik.

February 6, 2014

12 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


kornel28

A "mellett" miért nem jó?


Handsuplaci

Bator egy macska az biztos :) Vagy csak egyutt nottek fel.


Devourer.

A kutya mellett érzi magát biztonságban :P


NCsaba284407

Macska alszik a kutya közelében - miért nem jó? 2019nov10


iring2009

A near az nem a "mellett"


Pentina1

A near a nem mellet?


FehrAnna8

A macska alszik a kutya közelében.- miert nem jóóó?


fazekas-peter1

Jó az jelentsd.


Gyrgyi100733

A "near" azt jelenti : mellett. El kéne fogadnia!...?


n.k.zsuzsa

A near azt jelenti, hogy közelében.
https://topszotar.hu/angolmagyar/near


AndrewDari1

majdnem feksziket irtam xD

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.