1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Yemeğin tadı güzel."

"Yemeğin tadı güzel."

Çeviri:Das Essen schmeckt gut.

August 10, 2016

11 Yorum


aygul79

neden---- Das essen schmeckt ist gut --- demiyoruz ist denen soylenmiyor


Selcen_Ozturk

schmecken fiil çünkü, fiilin yanında ist olmaz


aygul79

tesekkurler ...


jacklin948644

Soyle yazsaydik o zaman das essen schmeckt schon olmaz mi gut iyii schon guzel degil mi


sami877919

Das essen schmeckt gut = yemegin tadì iyi demek. Yemegin tadì güzel = das essen schmeckt schön. Olmalì


lxZeynepxl

Haksızlık ama duolingo hep bizim hatalarımıza bakıyor keşke kendi hatalarına da baksa


eyp856509

das essen derken das küçük verilmiş istenen D OLMALI BİR YANLIŞLIK MI VAR


MehmedSeli2

Gut degil de suß olmalı değil miydi


Gke364359

Bende aynisi yazdim yanliş cikti çok saçma


Bruno673017

Der Geschmack des Essens ist gut.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.