"Yemeğin tadı güzel."

Çeviri:Das Essen schmeckt gut.

August 10, 2016

6 Yorum


aygul79

neden---- Das essen schmeckt ist gut --- demiyoruz ist denen soylenmiyor

August 10, 2016

Selcen_Ozturk

schmecken fiil çünkü, fiilin yanında ist olmaz

August 10, 2016

aygul79

tesekkurler ...

August 11, 2016

jacklin948644

Soyle yazsaydik o zaman das essen schmeckt schon olmaz mi gut iyii schon guzel degil mi

May 23, 2018

Yasin348502

Doğrusu 'Das Essen schmeckt süss'' olmalıdır

February 11, 2019

Yunus_Bozkurt

süß tatlı anlamında değil midir? Türkçe olarak da hatalı olmuyor mu?

August 24, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.