1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Zaman aralığı hazirandan ağu…

"Zaman aralığı hazirandan ağustosa kadar."

Çeviri:The time period is from June to August.

February 6, 2014

38 Yorum


yusuf3437

"The period of time" neden kabul etmedi?


aybuke5566

Olum bu nasıl soru ya


yyildirim02

Ayni konu orneklerinde a period of time olarak bir zaman araligi olarak gosteriyor. Simdi neden the time period


obsessio

"The time interval is from June to August." için ne diyebiliriz?


ProwlingParis

aralık için interval daha bile doğru. asıl period'un tam Türkçesi yok. Bu arada bunları bildirmenin en temiz yolu "Problem Rapor Et"e tıklamak.


obsessio

Tartışma kısmını yeni kullanmaya başladım. Hani hangisini rapor et kısmından hangisini tartışa kısmından yazmam gerektiğine pek karar veremiyorum. Çünkü emin olmadığım birşeyi rapor etmem ne kadar doğru olur değil mi?

Bu yüzden tartışma kısmında yazıyorum genellikle. Hem bu sayede sizlerden yeni bilgiler öğrenme fırsatım doğuyor.


ProwlingParis

Sorunun formatı önemli tabi. Merak ettiğin belirli şeyleri sormak için tartışma kısmına her zaman bekleriz :-)


birbukalemun

Zaman aralığı period of time değil miydi


hakanihat

Is ne alyaka burada


unsalcibram

Geniş zaman yardımcı fiil. is kullanmadan bu cümle olmaz ki


NazlicanG.

The time range from June to August. desem fark ne


BARIS_KARAMAN

dır dir anlamı katıyor.


Esmanurkyck

Allah Allah ya. Sen de ne zekisin


Sevval792377

Aynısını yazdım aynısı ya


yaso72763

A period time niye kabul etmiyor?


Hamdi702955

Period of time is from june to August neden değil peki ne farkı var ?


Hasan475193

"The period of time is from June to August " neden kabul edilmedi?


AltanDemircan

time range neden olmuyor?


noobkardel

değişik bir cümle


Salih86487

Until neden kullanmadık


fatma119951

Benimde cevabim "A period time" niye kabul etmedi


BesaekuCan

Bir aksilkik var programda


BesaekuCan

The time period is from June to August


Aytackerimova

Heyy benim cevabım kabul edilmeliydi time invertal ın nesi yalnış?


[aktif olmayan kullanıcı]

    Lanet olsun ya


TCFatmazbe1

    Doğru cevap diyor ve doğru yazdım. Neden ve nasıl can alıyor?


MetinGamer

    The time frame is from June to August. Aynı sey ikiside


zehra809383

    is eklemedim sadece ! Allah kahretsin


ali699039

    the time period is form june of August yazdı yanlış dediniz


ali699039

    bu cümle dogru neden yanlis oluyor


Flanzaco

    Çok zor ama bu ben daha yeni başladım yani bu ne


Aynur526444

    "period of the time" kabul edilmeli


selma898146

    "The time period is june to august"neden dogru değil?


Azad1957

    The time period is from June to August


serkan1071

    50 kere yaptim kafama girmedi ne bicim dil bu ingilicce


MUSTAFA_4506

    "The period of the time" neden kabul edilmiyor. Daha onceki bazi orneklerde bu sekilde geçiyordu

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.