1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Zaman aralığı hazirandan ağu…

"Zaman aralığı hazirandan ağustosa kadar."

Çeviri:The time period is from June to August.

February 6, 2014

24 Yorum


yusuf3437

"The period of time" neden kabul etmedi?


obsessio

"The time interval is from June to August." için ne diyebiliriz?


ProwlingParis

aralık için interval daha bile doğru. asıl period'un tam Türkçesi yok. Bu arada bunları bildirmenin en temiz yolu "Problem Rapor Et"e tıklamak.


obsessio

Tartışma kısmını yeni kullanmaya başladım. Hani hangisini rapor et kısmından hangisini tartışa kısmından yazmam gerektiğine pek karar veremiyorum. Çünkü emin olmadığım birşeyi rapor etmem ne kadar doğru olur değil mi?

Bu yüzden tartışma kısmında yazıyorum genellikle. Hem bu sayede sizlerden yeni bilgiler öğrenme fırsatım doğuyor.


ProwlingParis

Sorunun formatı önemli tabi. Merak ettiğin belirli şeyleri sormak için tartışma kısmına her zaman bekleriz :-)


NazlicanG.

The time range from June to August. desem fark ne


hakanihat

Is ne alyaka burada


unsalcibram

Geniş zaman yardımcı fiil. is kullanmadan bu cümle olmaz ki


yyildirim02

Ayni konu orneklerinde a period of time olarak bir zaman araligi olarak gosteriyor. Simdi neden the time period


AltanDemircan

time range neden olmuyor?


yaso72763

A period time niye kabul etmiyor?


ahmetcihan2

Sadece period da zaman aralığı anlamına gelmez mi


birbukalemun

Zaman aralığı period of time değil miydi


BARIS_KARAMAN

dır dir anlamı katıyor.


noobkardel

değişik bir cümle


gunaygulfi

periods secenegi yok ama bunu istiyor


Salih86487

Until neden kullanmadık


Sevval792377

Aynısını yazdım aynısı ya


fatma119951

Benimde cevabim "A period time" niye kabul etmedi


BesaekuCan

Bir aksilkik var programda


BesaekuCan

The time period is from June to August


Hamdi702955

Period of time is from june to August neden değil peki ne farkı var ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.