"Zaman aralığı hazirandan ağustosa kadar."

Çeviri:The time period is from June to August.

4 yıl önce

15 Yorum


obsessio

"The time interval is from June to August." için ne diyebiliriz?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

aralık için interval daha bile doğru. asıl period'un tam Türkçesi yok. Bu arada bunları bildirmenin en temiz yolu "Problem Rapor Et"e tıklamak.

4 yıl önce

obsessio

Tartışma kısmını yeni kullanmaya başladım. Hani hangisini rapor et kısmından hangisini tartışa kısmından yazmam gerektiğine pek karar veremiyorum. Çünkü emin olmadığım birşeyi rapor etmem ne kadar doğru olur değil mi?

Bu yüzden tartışma kısmında yazıyorum genellikle. Hem bu sayede sizlerden yeni bilgiler öğrenme fırsatım doğuyor.

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

Sorunun formatı önemli tabi. Merak ettiğin belirli şeyleri sormak için tartışma kısmına her zaman bekleriz :-)

4 yıl önce

yusuf3437

"The period of time" neden kabul etmedi?

4 yıl önce

hakanihat

Is ne alyaka burada

4 yıl önce

unsalcibram

Geniş zaman yardımcı fiil. is kullanmadan bu cümle olmaz ki

4 yıl önce

NazlicanG.

The time range from June to August. desem fark ne

3 yıl önce

ahmetcihan2

Sadece period da zaman aralığı anlamına gelmez mi

4 yıl önce

birbukalemun

Zaman aralığı period of time değil miydi

4 yıl önce

egeli_ogrenci

Neden İS ?

3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

dır dir anlamı katıyor.

1 yıl önce

AltanDemircan

time range neden olmuyor?

3 yıl önce

noobkardel

değişik bir cümle

2 yıl önce

gunaygulfi

periods secenegi yok ama bunu istiyor

9 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.