Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben yerel yemekleri seviyorum."

Çeviri:I like the local food.

4 yıl önce

19 Yorum


EnesF.Ocak

I like the local foods dedim. Food olacakmış neden?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de food kelimesinin çoğulu yoktur.

re: uncountable https://www.duolingo.com/comment/1432522

4 yıl önce

tamer.akgu

Kelimenin ingilizce çevirisini niye foods yaptınız o zaman

3 yıl önce

oznurmetin

Yemekler demis yemek olarak kabul etmiş

4 yıl önce

beren12345

Food un çugulu yoksa yemeklerinde tekili var yerel yemek severim

3 yıl önce

selocan93

"I like local meals" olarak da kabul ediyor.

3 yıl önce

BayramAyku

Foods hep kulagimi tirmalardi demek yokmus; )

3 yıl önce

tayfunkantar

Tamam öğrendiim

3 yıl önce

BraTrk

Foodun çoğulu yok muymuş

2 yıl önce

Emre202543

The kelimesinin okunuşunu "dı" olarak biliyordum. Burada çok farklı seslendiriyor doğrusu bu değil mi ? Ben yanlış biliyorum

1 yıl önce

musapolatcan

Ya ben yemekleri diyebilmek için to food dedim olmadi

1 yıl önce

Atakan846482

"I like the local food_s" olması gerekmektedir burada bir hata var.

1 yıl önce

Feyza668034

Cümlede yemeği yemek anlamında bir kelime yok "eats" ne alaka

11 ay önce

HediyeEncq

Foods demek yemekler demekse nasil yanlis kabul ediyor ben anlamadim

3 yıl önce

abdurrahma795766

Ben eats yazdim neden olmadi aydinlatirsaniz sevinirim

2 yıl önce

erdem.gelegen

I like the local meals olabilir mi?

4 yıl önce

McahitYldr1

I like native food neden olmuyo

3 yıl önce

SelmanKrks

türkçesi şimdiki zaman ama ingilizcesi geniş zaman sıkıntılı değilmi ?

2 yıl önce

escape16

Bildigimizi yanlis yapiyoruz uncountable di

4 yıl önce