Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben yerel yemekleri seviyorum."

Çeviri:I like the local food.

0
4 yıl önce

6 Yorum


EnesF.Ocak

I like the local foods dedim. Food olacakmış neden?

31
Cevap ver4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

İngilizce'de food kelimesinin çoğulu yoktur.

re: uncountable https://www.duolingo.com/comment/1432522

50
Cevap ver4 yıl önce

tamer.akgu

Kelimenin ingilizce çevirisini niye foods yaptınız o zaman

23
Cevap ver3 yıl önce

oznurmetin

Yemekler demis yemek olarak kabul etmiş

5
Cevap ver4 yıl önce

beren12345

Food un çugulu yoksa yemeklerinde tekili var yerel yemek severim

1
Cevap ver3 yıl önce

selocan93

"I like local meals" olarak da kabul ediyor.

0
Cevap ver3 yıl önce