1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yerel yemekleri seviyoru…

"Ben yerel yemekleri seviyorum."

Çeviri:I like the local food.

February 6, 2014

17 Yorum


EnesF.Ocak

I like the local foods dedim. Food olacakmış neden?


ProwlingParis

İngilizce'de food kelimesinin çoğulu yoktur.

re: uncountable https://www.duolingo.com/comment/1432522


SehriyarRza

O zaman yemek ve yemekler ayrımı nasıl olur?


NurettinFa

İngilizcede kardeşim bazı kelimeler sayılamaz:para,yemek,bilgi,pirinç,su...vs.Uncountable kelimeye s takısı gelmez. There is water(there is some water)I have lots of money vs


King1450

Bende oyle yaptim ama kabul etmedi


tamer.akgu

Kelimenin ingilizce çevirisini niye foods yaptınız o zaman


oznurmetin

Yemekler demis yemek olarak kabul etmiş


beren12345

Food un çugulu yoksa yemeklerinde tekili var yerel yemek severim


ZeynepIrem572078

Ben I like local foods yazmıştım kabul etmedi neden?


Mustafa_selimm

food kelimesinin çoğulu yoktur. çoğul olduğunda da food kullanılır. yani foods diye bir şey yok


Xtallon

love neden olmuyor like yerine?


selocan93

"I like local meals" olarak da kabul ediyor.


Atakan846482

"I like the local food_s" olması gerekmektedir burada bir hata var.


osesmusic

Drinks and food=içecekler ve yiyecekler , food un çoğulu İngilizcede yok arkadaslar.


kamelia657832

Benim jevabim dogru ,sizinki yanlis


kurthaan

senin jevabin dogruysa sıkıntı yok


HocaDayi

Bu the yi icat edeninn...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.