1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben yerel yemekleri seviyoru…

"Ben yerel yemekleri seviyorum."

Çeviri:I like the local food.

February 6, 2014

26 Yorum


EnesF.Ocak

I like the local foods dedim. Food olacakmış neden?

February 6, 2014

ProwlingParis

İngilizce'de food kelimesinin çoğulu yoktur.

re: uncountable https://www.duolingo.com/comment/1432522

February 6, 2014

NurettinFa

İngilizcede kardeşim bazı kelimeler sayılamaz:para,yemek,bilgi,pirinç,su...vs.Uncountable kelimeye s takısı gelmez. There is water(there is some water)I have lots of money vs

September 7, 2019

tamer.akgu

Kelimenin ingilizce çevirisini niye foods yaptınız o zaman

October 7, 2014

oznurmetin

Yemekler demis yemek olarak kabul etmiş

August 4, 2014

beren12345

Food un çugulu yoksa yemeklerinde tekili var yerel yemek severim

January 4, 2015

selocan93

"I like local meals" olarak da kabul ediyor.

October 7, 2014

ZeynepIrem572078

Ben I like local foods yazmıştım kabul etmedi neden?

June 9, 2019

auditorlevent

Google ceviri foods yazınca yemekler diyor. Hani food un çoğulu yoktu?

July 22, 2019

mehmet199728

google çeviri nin bağlayıcılığı yok aslında, herkes translate girebiliyor

August 27, 2019

kmechul

Saçmalık bu, ne demek food un çoğulu yok. O zaman çeviri de sadece yemek olmalıydı. Food diyerek yemek"ler" mi diyorlar yani.

July 31, 2019

BlossomCherryl

Ben de şaşirdim buna

August 20, 2019

Xtallon

love neden olmuyor like yerine?

September 25, 2019

tayfunkantar

Tamam öğrendiim

January 17, 2015

BraTrk

Foodun çoğulu yok muymuş

September 12, 2016

Emre202543

The kelimesinin okunuşunu "dı" olarak biliyordum. Burada çok farklı seslendiriyor doğrusu bu değil mi ? Ben yanlış biliyorum

November 5, 2016

musapolatcan

Ya ben yemekleri diyebilmek için to food dedim olmadi

April 2, 2017

Atakan846482

"I like the local food_s" olması gerekmektedir burada bir hata var.

July 24, 2017

Feyza668034

Cümlede yemeği yemek anlamında bir kelime yok "eats" ne alaka

October 7, 2017

BayramAyku

Foods hep kulagimi tirmalardi demek yokmus; )

November 23, 2014

HediyeEncq

Foods demek yemekler demekse nasil yanlis kabul ediyor ben anlamadim

October 25, 2014

abdurrahma795766

Ben eats yazdim neden olmadi aydinlatirsaniz sevinirim

July 14, 2016

erdem.gelegen

I like the local meals olabilir mi?

May 25, 2014

McahitYldr1

I like native food neden olmuyo

January 27, 2015

SelmanKrks

türkçesi şimdiki zaman ama ingilizcesi geniş zaman sıkıntılı değilmi ?

November 8, 2015

escape16

Bildigimizi yanlis yapiyoruz uncountable di

June 20, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.