1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Gazeteler yenidir."

"Gazeteler yenidir."

Çeviri:The newspapers are recent.

February 6, 2014

18 Yorum


tahahoca

New ile recent birebir eş anlamli mi


Nice694201

Recent daha çok güncel anlamına geliyor.


Kralakir12

Recent new'den daha yakın zamandır.. Örneğin :New York a Recent York denemez...


ayselkaray

the newspaper are new -yazınca yanlış kabul ediyor neden?


mehmet96067

"The news paper are recent" cümlesi bire bir doğru olduğu halde kabul edilmedi... neden


yyildirim02

Newspaper birlesik yazilir. Ayri yazarsan gazete olmaz


osmanalgur

Bazen hata verebiliyor. Bizden degil moderatorlerden kaynakli yani icin rahat olsun


seminyildiz

Newspaper"s" s unutmamak gerekebilir


IhsanBlkba

A) the newspapers are recent. yazıyorum yanlış diyor. Is the newspaper are recent. Bu cevabı yazıyor. B) Is the newspaper are recent. yazıyorum, yanlış diyor. the newspapers are recent. yazıyor. Bu cevabı kabul etmeyerek acaba bizim sinirlerimizi veya sabrımızı mı sınıyor?


cevatim

gazeteler gunceldir desek..............


kbrazl

New de olur mu?


Jumayev

new yazdım cevapda kabul olundu


EsarTR

olur new eşittir recent


ATABERKKARA

"new" dedim kabul etmedi nasıl iş bu böyle :/


Karaktetekeme

The newspapers is recent -değil de - are kullanılmalı?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.