Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Gazeteler yenidir."

Çeviri:The newspapers are recent.

4 yıl önce

9 Yorum


tahahoca

New ile recent birebir eş anlamli mi

3 yıl önce

EsarTR

sayılır

1 yıl önce

GizemKaratas

the sadece tek olan şeyler için kullanılmıyo mu

2 yıl önce

cevatim

gazeteler gunceldir desek..............

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

güncel = current

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

New de olur mu?

4 yıl önce

selocan93

Evet

4 yıl önce

EsarTR

olur new eşittir recent

1 yıl önce

Jumayev

new yazdım cevapda kabul olundu

1 yıl önce