"Gazeteler yenidir."

Çeviri:The newspapers are recent.

February 6, 2014

13 Yorum

Konu önem sırasına göre

tahahoca

New ile recent birebir eş anlamli mi

April 16, 2015

EsarTR

sayılır

June 15, 2017

GizemKaratas

the sadece tek olan şeyler için kullanılmıyo mu

July 14, 2016

TunaAcm

Hayır bilinen bir şey için the kullanılır

April 14, 2019

mehmet96067

"The news paper are recent" cümlesi bire bir doğru olduğu halde kabul edilmedi... neden

June 1, 2019

osmanalgur

Bazen hata verebiliyor. Bizden degil moderatorlerden kaynakli yani icin rahat olsun

August 4, 2019

IhsanBlkba

A) the newspapers are recent. yazıyorum yanlış diyor. Is the newspaper are recent. Bu cevabı yazıyor. B) Is the newspaper are recent. yazıyorum, yanlış diyor. the newspapers are recent. yazıyor. Bu cevabı kabul etmeyerek acaba bizim sinirlerimizi veya sabrımızı mı sınıyor?

June 30, 2019

cevatim

gazeteler gunceldir desek..............

February 6, 2014

ProwlingParis

güncel = current

February 6, 2014

kbrazl

New de olur mu?

July 19, 2014

selocan93

Evet

October 7, 2014

EsarTR

olur new eşittir recent

June 15, 2017

Jumayev

new yazdım cevapda kabul olundu

September 14, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.