Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"I am an apple."

Tłumaczenie:Jestem jabłkiem.

2 lata temu

53 komentarze


Kewinkokol

to jest bez sensu!!!

2 lata temu

Yutaoikiru

Jak to? Nie jesteś jabłkiem? Bo ja jestem - właśnie to napisałam ;)

1 rok temu

Krzysztof580327

Jest sens. Mozesz być jabłkiem na przykład w szkolnym przedstawieniu przebrany za nie ;)

3 miesiące temu

kingamuza

Ok, przyznaję to było dziwne XD

1 rok temu

OyuArt

A ja myślałam że jestem człowiekiem.

8 miesięcy temu

KingaGolik

Duolingo w dosyć ciekawy sposób uczy, ale jest to lekko mówiąc dziwne. W innych poziomach doszukałam się czegoś w stylu "Przetłumacz na język angielski zdanie Mamy piękne dzieci". Myślicie, że to normalne? Do wyboru były losowe wyrazy, a wśród nich słowo "victims" które o ile się nie mylę oznacza ofiary, więc no..

7 miesięcy temu

ZofiaWjcik3

No

3 miesiące temu

Sharlllote

Jestem jabłkiem ^-^ xD

8 miesięcy temu

Arzu189

W takim razie przed chwilą zjadłam swojego znajomego

2 miesiące temu

Alicja475747

A przede wszyztkim jabłko nie mówi!

6 miesięcy temu

Kasia779342

Hahahah

5 miesięcy temu

xXzulgaming_Xx

czesc jestem jabko

1 rok temu

Tonina756333

Moze i to zdanie jest dziwne ale moim zdaniem to jest cwiczenie roznych zdan

6 miesięcy temu

ukasz598810

Nie ma sensu jak można być jabłkem?!

4 miesiące temu

Alicja475747

Okej, ja też przyznaje to było dziwne lol XD

4 miesiące temu

ZofiaWjcik3

Cześć hestem jabłkiem!?

3 miesiące temu

Roksana770836

To jest tylko ćwiczenie...

3 miesiące temu

Arzu729013

Ehh.... A ja całe życie myślałam, że jestem człowiekiem ;'S

1 miesiąc temu

Arzu962455

W takim razie.... Kto tak jak ja lubi jeść swoich znajomych?? ;'D

1 miesiąc temu

Majka736622

Ludzie!!Przez takie przykłady bardziej to zapamiętacie zaśmiejecie sie z tego powturzycie komuś i macie to wbite w głowe.Moim zdaniem jest to bardzo dobry system nauczania.

3 tygodnie temu

ZofiaWjcik3

To jest bez sensu

3 miesiące temu

Emila423

Okej to trochę dziwne xD

3 miesiące temu

Przemysaw320739

Głębokie :)

3 miesiące temu

MilenaTwor

Jestem jabłkiem? Co za bełkot

3 miesiące temu

anna635026

To inaczej chciało pokazać że jabłko czyli apple w języku polskim oznacza też jabłkiem ( w innej formie,)

2 miesiące temu

Karolinka411375

XD

2 miesiące temu

AndreaMart3190

To i ja jestem jabłkiem

1 miesiąc temu

Dorota856608

Cześć jestem Jabłko miło was poznać

1 miesiąc temu

Maja543642

Kto przyszedł poczytać komentarze :D

1 miesiąc temu

betty39johnson

Czemu "Ja jestem jabłkiem" jest źle, ale "Jestem jabłkiem" już nie?

2 tygodnie temu

MarylaKami

Tez wiem,źe to znaczy "jestem jabłkiem",ale uznałam to bez sensu,za Wasza pewnie pomyłke,albo ......

1 tydzień temu

MarylaKami

No dobra,niech bedzie,podchwytliwe,i dyskusja jest,a to tez sie liczy....

1 tydzień temu

Alicja475747

nika22 musisz się chyba dowiedzieć jak się pisze ,,jabłko"xD

6 miesięcy temu

JuliaKrysi4

Co ? To nie ma sensu. ,, jestem jabłkiem''

5 miesięcy temu

Capricorness

An stawiamy ZAWSZE przed wyrazem zaczętym samogłoską:

An apple

A orange

8 miesięcy temu

Natan238040

Przed orange też an...

7 miesięcy temu

Micha63804

O to też samogłoska tępaku

5 miesięcy temu

Sivre
Sivre

"an" stawiamy zawsze przed wyrazami, których wymowa zaczyna się od samogłoski. Przykładowo: an hour, a university

2 tygodnie temu

Ashirea

Wiem że to nie do rzeczy, ale... Masz Nicka na profilowym!

8 miesięcy temu

kadank3

A ty zamknij ryja

5 miesięcy temu

Radosaw2

Co to za durnota i schizofrenia

5 miesięcy temu

Agnieszka561848

Błąd :/

4 miesiące temu

nnaazzwwaa

To zdanie nie ma sensu XD

6 miesięcy temu

Nina515534

aha xD

8 miesięcy temu

Patrycja850849

Ach

7 miesięcy temu

ksawier14

Ta jes seio dziwne. Ja jestem jabłko?

10 miesięcy temu

HubertPusz

Nie bede tego komentował

8 miesięcy temu

Judyta191047

Ale napisałeś komentarz

8 miesięcy temu

marta..08

WTF!?

9 miesięcy temu

adzioch3
8 miesięcy temu

nika2210

Ja jestem jabłuko ??? Jestem człowiekiem nie jabłukiem !!!!!!!!!!!!!!!!!!

11 miesięcy temu

Witek364508

Jabłkiem

8 miesięcy temu

kadank3

Jesteś analfabetą... To pewne

5 miesięcy temu

Powiązane dyskusje