1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is a girl."

"It is a girl."

Fordítás:Az egy lány.

February 6, 2014

15 hozzászólás


Gabrijella

Miért a "it" semleges névmást használjuk, és miért nem a nőnemű "she" személyes névmást??? Hiszen a "girl" egy nőnemű személy!!...és nem tárgy se nem állat. Ha így a helyes akkor kérlek magyarázzátok el, hogy milyen esetben kell így használni, és miért??? Köszönöm előre is! :)


OldAkita

Lehet hogy az "asszonyállat"-ra gondoltak? :)))


Mr.Crazy

Ha megkérded valakitől a kutyája nemét, hogy fiú vagy lány-e, az It is a girl használata helyes a válaszban. Persze sok kutya barát ekkor is a She-t használja.


Merse1

Szerintem is így kéne.


PipacsLenke

Ez pont olyan mint a ''men are children'' eluralkodott az emancivinizmus


szentszov

Mert rámutat hogy az ott lány. What is it ? - it is a girl/dog/ sandwich


RzsaHannaR

Az "it" nem azt jelenti hogy "ez"? Akkor mért az? Persze nem tudok angolul szóval lehet nincs igazam xD


Krisztina255

Az egy lány nem hiszem el hogy az ,,egy lány,, miért nem jó


froka258

azt írtam hogy ez itt egy lány és nem fogadta el. miért van ez?


droid001

mert nincs benne az it hanem az-(it) vegyesen írva az van egy lány de kiejtve leírva jobb az egy lány


Capi01

Az "Ő egy lány" elfogadja.


ReniMeszroo

ááá, szerintem jobb lenne az h: she is a girl


Ildiko517016

My opinion she is a girl


Rkus89746

Az ez vagy az az is jó.


Csaba604143

Hibás a magyar fordítás

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.