"The captains speak with the staff."

Fordítás:A kapitányok beszélnek a személyzettel.

February 6, 2014

33 hozzászólás


petam1

Ha valakivel beszélek azt nem "to" -val jelzik, nem pedig "with"el?

March 4, 2014

csimarlaszlo

a "to" jelentése -nak,-nek. A "with" pedig -val,-vel

October 9, 2014

sziszu21

miért többes szám az alkalmazottakkal

March 4, 2014

Shibelion

Mert a staff az az alkalmazottak csoportja, így ha csupán egy alkalmazottal beszélgetne ,akkor nem staff lenne a mondatban.

March 5, 2014

Tisztaviz

Nekem azt javította ki, hogy nem "beszélnek a beosztottakkal", hanem a "beosztottjaikkal". Végül is elfogadta majdnem jónak, de itt nem látok semmi féle birtokos viszonyt...?

March 11, 2014

Shibelion

Ami a program szerint az, hát, az nem az, mivel ahogy írtad is, nincs benne birtokos szerkezet. Egyébként meg a staff nem jelent beosztottak-at.

March 13, 2014

Tisztaviz

Tehát a program maga is rosszul fordította a "staff" szót? Mert azt gondolom, hogy én eltévesztettem a különböző szinonímák közt.

March 13, 2014

Shibelion

Igen, úgy tudom béta fázisban van még, szóval vannak benne hibák, nem is kevés.

March 13, 2014

csondes

Nekem a dolgozokat nem fogadta el. :/

March 12, 2014

Shibelion

Mert nem workers/labo(u)rers/employees van odaírva, hanem staff. ;)

March 13, 2014

Tisztaviz

Hmm. Érdekes...

March 13, 2014

kocim1

speak with, talk to. Nem mindegy.

March 25, 2014

teki91

A legénység mért nem jó a the staff-ra?

February 6, 2014

sazoo

Azért mert a legénység a CREW.

February 9, 2014

sweetcherrypanda

Nekem már legénységnek fordította... -.-

February 12, 2014

derhibogab

Ha már a "súgóban" ott van a munkaerő, akkor miért nem fogadja el? Megköszönném, ha valaki "megvilágosítana"!

March 9, 2014

Roncsek

na ez érdekes, ezt kaptam
"The captains speak with the staff."

Fordítás: A kapitányok beszélnek a személyzettel.

És ezt írtam válasznak: a kapitányok beszélnek személyzettel

remélem ez valami bug... :(

March 20, 2014

kocim1

speak with, talk to. Nem mindegy.

March 25, 2014

laq1958

A személyzetnek egyszerre csak egy kapitánya szokott lenni. :)

May 12, 2014

NdiAndrs

A beosztottakhoz miért nem jó

July 5, 2014

Shibelion

Beosztott = underling, inferior

July 8, 2014

.NikoLetti.

Mért nem jó a munkaerő??? A súgóban ott van -_- mégse fogadja el...

July 12, 2014

Shibelion

Akkor most idézek egyet magamtól (ez... kétértelműre sikerült...):

Mert nem workers/labo(u)rers/employees van odaírva, hanem staff. ;)

Ami a súgóban van nem szentírás, az is lehet helytelen.

July 13, 2014

.NikoLetti.

Ak ne tegyék oda -.-

July 20, 2014

Shibelion

Pereljük be őket!

Egyébként ők is emberek, hibázhatnak.

July 24, 2014

.NikoLetti.

Tudom xxD

August 25, 2014

IceFox407

A beszélgetnek miért nem jó?

February 19, 2014

Shibelion

Mert az úgy van, hogy "The captains and the staff are talking (with one another/each other)", vagy "The captains and the staff are having a conversation/discussion."

February 20, 2014

DvidDsa

Szörnyű a kiejtés

April 18, 2015

Kriszta895141

Ez most mi? Egyszer azt írja hogy nem jó a személyzet, csak a legénység, aztán nem jó a legénység, csak a személyzet. Elmehetnek a patikába

May 31, 2017

DomonkosBa2

Neee

July 7, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.