"The job"

Překlad:Ta práce

August 11, 2016

6 komentářů


Marek788346

the job znamená v překladu : pracovní místo

February 6, 2017

mklihavcova

@Marek no v mém slovníku znamená job: píchnutí, kšeft, zaměstnání, zločin, úkol, práce, místo

June 16, 2017

Martik2323

ekvivalent zamestnani je take profese nebo ne?

December 11, 2017

TomHolata

Proč mi nebylo uznáno Povolani?

January 21, 2018

Richard409294

nahrávka mi zní spiše jako "a job"

October 13, 2017

Richard409294

až v pomalé přehrávce je člen zřetelný

October 13, 2017
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.