"The job"

Překlad:Ta práce

před 2 roky

6 komentářů


Marek788346

the job znamená v překladu : pracovní místo

před 1 rokem

mklihavcova

@Marek no v mém slovníku znamená job: píchnutí, kšeft, zaměstnání, zločin, úkol, práce, místo

před 1 rokem

Richard409294

nahrávka mi zní spiše jako "a job"

před 1 rokem

Richard409294

až v pomalé přehrávce je člen zřetelný

před 1 rokem

Martik2323

ekvivalent zamestnani je take profese nebo ne?

před 11 měsíci

TomHolata

Proč mi nebylo uznáno Povolani?

před 9 měsíci
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.