"The right"

Μετάφραση:Το σωστό

August 11, 2016

8 σχόλια


JacobPast177

Το δικαίωμα;


Dimitra956826

It's been noted. ^.^


spdl79
Mod
Plus

Added (along with a few others)


htkm10

Σημαινει και ( το δεξιο) ,πως να το ξεχωρισω?


Valentine897317

" το δίκαιο" γιατί είναι λάθος?? Πώς λέτε " έχεις δίκαιο"??


Dimitra956826

You are right. Σε ακριβή μετάφραση, σημαίνει "Είσαι σωστός." Το δίκαιο σαν λέξη δεν αντιστοιχεί στο right. Σαν ουσιαστικό, το right έχει την έννοια του δικαιώματος, που είναι διαφορετικό.


Aikon17

δίκιο=δίκαιο


jaye16

Ευχαριστούμε. Έχει διορθωθεί

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.