"The right"

Μετάφραση:Το σωστό

August 11, 2016

8 σχόλια


JacobPast177

Το δικαίωμα;

October 30, 2017

Dimitra956826

It's been noted. ^.^

January 16, 2018

spdl79
Mod

Added (along with a few others)

May 21, 2018

htkm10

Σημαινει και ( το δεξιο) ,πως να το ξεχωρισω?

October 15, 2018

Valentine897317

" το δίκαιο" γιατί είναι λάθος?? Πώς λέτε " έχεις δίκαιο"??

January 16, 2018

Dimitra956826

You are right. Σε ακριβή μετάφραση, σημαίνει "Είσαι σωστός." Το δίκαιο σαν λέξη δεν αντιστοιχεί στο right. Σαν ουσιαστικό, το right έχει την έννοια του δικαιώματος, που είναι διαφορετικό.

January 16, 2018

Aikon17

δίκιο=δίκαιο

July 4, 2018

jaye16
Mod

Ευχαριστούμε. Έχει διορθωθεί

September 6, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.