Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The right"

Μετάφραση:Το σωστό

πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


JacobPast177
JacobPast177

Το δικαίωμα;

πριν από 9 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

It's been noted. ^.^

πριν από 7 μήνες

spdl79
spdl79
Mod

Added (along with a few others)

πριν από 2 μήνες

arioni3

Τι σχεση εχει αυτο με τους τοπους;

πριν από 2 χρόνια

Valentine897317

" το δίκαιο" γιατί είναι λάθος?? Πώς λέτε " έχεις δίκαιο"??

πριν από 7 μήνες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

You are right. Σε ακριβή μετάφραση, σημαίνει "Είσαι σωστός." Το δίκαιο σαν λέξη δεν αντιστοιχεί στο right. Σαν ουσιαστικό, το right έχει την έννοια του δικαιώματος, που είναι διαφορετικό.

πριν από 7 μήνες

Aikon17
Aikon17

δίκιο=δίκαιο

πριν από 1 μήνα