1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O çok kitap okumaz."

"O çok kitap okumaz."

Çeviri:Er liest nicht viele Bücher.

August 11, 2016

9 Yorum


alperguney1

Sie liest viele Bucher night cevabi neden yanlis sayiliyor ki olumsuzluk eki sonda olabilir ve turkcesi "o" he or she bunu bilmiyoruz. ????? bilen aciklasin lutfen


Zeynep85041

Nicht cümlede kullanimi ile ilgili bilgisi olan var mi ? kafam karıştı


Emre880773

Önceki örneklere göre bu cümle "Er liest viele Bücher nicht." olmalıydı!!!


35kasanil

geçemeyenler için tavsiyem iki şıkkıda seçebiliyorsunuz


merve455167

Buch tek bücher plural yani çoğunluk neden bücher olmak zorunda buch demek lazım değil mi


merve455167

Viele buch olmaz entschuldigung


Uluskk

Evet ona bende takıldım. Almanca hocasına soracağım


TCAlper

Er liest nicht viel Bücher. Kabul edilmeliydi.


AhmetKagan4

"Er liest nicht so viele Bücher." doğru olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.