"He speaks!"

Μετάφραση:Αυτός μιλάει!

August 11, 2016

6 σχόλια


1012474697

καλα που εχει και την χελωνα να τα λει ποιο αργα

August 11, 2016

mstrovila79

Ναι

September 17, 2016

Paul834004

Γιατί δεν δέχεται την σωστή απάντηση?

October 18, 2017

EiriniT3

Γιατί το πιάνει λάθος χωρίς το θαυμαστικό;

December 9, 2018

htheodoredel

Duo εισαι τέλειος δάσκαλος ξενεις γλωσας

June 18, 2019

nikol284755

he speaks!Αυτός μιλάει!

October 16, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.