"Αυτός μιλάει!"

Μετάφραση:He speaks!

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


1012474697

Αααα!!! σωστα ευχαριστώ

πριν από 2 χρόνια

1012474697

γιατι στον πληθιντικο

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Δεν είναι πληθυντικός, έτσι κλίνεται ο ενεστώτας:

I speak

you speak

he/she/it speaks

we speak

you speak

they speak

πριν από 2 χρόνια

XrhstosXrh

Γιατί πέρνει s στο τέλος?

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Γιατί έτσι κλίνεται ο ενεστώτας όπως εξηγώ στο σχόλιο παραπάνω. Επίσης μπορείς να διαβάσεις το sticky πότε χρησιμοποιούμε το 's'. Καλή συνέχεια!

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.