Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Αυτός μιλάει!"

Μετάφραση:He speaks!

0
πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


1012474697

Αααα!!! σωστα ευχαριστώ

1
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

1012474697

γιατι στον πληθιντικο

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Δεν είναι πληθυντικός, έτσι κλίνεται ο ενεστώτας:

I speak

you speak

he/she/it speaks

we speak

you speak

they speak

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

XrhstosXrh

Γιατί πέρνει s στο τέλος?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Γιατί έτσι κλίνεται ο ενεστώτας όπως εξηγώ στο σχόλιο παραπάνω. Επίσης μπορείς να διαβάσεις το sticky πότε χρησιμοποιούμε το 's'. Καλή συνέχεια!

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο