1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bir annen, kız kardeşl…

"Senin bir annen, kız kardeşlerin, ve erkek kardeşlerin var."

Çeviri:You have a mother, sisters and brothers.

February 6, 2014

11 Yorum


zaffon

Birçok yerde "ve" bağlacından önce ve sonra virgül kullanıldığını görüyorum bu yanlış bir kullanım.


ugurcansayan

İngilizcede ",and" olarak kullanımı Oksford onaylıyor. Türkçedeki kullanımı yanlış.


rferkin

Doğru olduğu yerler de var.


Metin381972

Doğru yapıyorum gene hata veriyor. Düzeltin da. Kulağınızın üstüne mi yattınız Admin. De hadi.


Havvaergun0

Bende doğru yapıyorum cevap vermedi


Hamlet123

your sisters ve your brothers kabul etmemesi komik olmuş


Selcen_Ozturk

komik derken? böyle bir kullanım yok ingilizcede, en basit İngilizce kuralıdır bu, ilk dersten beri "you have X..." alıştırmaları var burada da


erdem.gelegen

İnsanın annesi tek değil mi "you have mother " yazılsa doğru sayılır mı?


lina5235

Sistem doğru işarerleme yapmama izin vermiyor nedense! Para vermiyoruz diye ilerleyemeyecekmiyiz! Onca reklamı boşuna mı izliyoruz


YOUTUBEMUS5

Ben her kesin bir annesinin oldugunu biliyordun mother in karsisinda neden a vermisler ki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.