1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin bir annen, kız kardeşl…

"Senin bir annen, kız kardeşlerin, ve erkek kardeşlerin var."

Çeviri:You have a mother, sisters and brothers.

February 6, 2014

49 Yorum


zaffon

Birçok yerde "ve" bağlacından önce ve sonra virgül kullanıldığını görüyorum bu yanlış bir kullanım.


rferkin

Doğru olduğu yerler de var.


ugurcansayan

İngilizcede ",and" olarak kullanımı Oksford onaylıyor. Türkçedeki kullanımı yanlış.


zentibet

Oxford olmasın o :)


Barannder1

❤❤❤ türkçede x ks harfleriyle gösterilir


kozgul

Arkadaşlar "got" kullanımı ile cevap kayıtlı değil sanırım. Iki kullanım üzerine cevabı kabul etmedi


mmtali

Got kullanımının kabul edilmesi için sahip olunan şeyin bir nesne olması lazım. Çünkü 'got' get'in 3. halinden geliyor. Yani nesne sizin 'get' fiilini kullanabileceğiniz bir nesne olmalı.


Camuka123

Dogru diye gosterdigi yaziyla aynisini yaptim yanlis diyor kafayi yicem iki seferdir boyle oluyor


sumeyye334092

Bu nasil bir şey ya! Virgül koymadım diye yanlış saydı virüsten bu da kafayi yedi galiba!


WearAMaskPlease

Ya bir sistersla brothersın yerini değistirdim yanlis saydi


yusiffovam

Ben brother yazdim yanlışlıkla o yalnış oldu hemde son soruydu canimda bitti delirdim yani


Clearskky

Yahu sırasını değiştirip yazdım kabul etmedi.


OuZoo

''sister'' sona ekledik diye cümle yanlış mi oluyor.


Mr.NO_

Bu sefer the yokmuş yaaa :-(


IsaTandoan

Burada your sisters an your brothers diye belirtmesi gerekmiyormuydu yani açıklayabilirmisiniz


ZlfGl

Ve bağlacından önce de sonra virgül kullanılmaz, zaten fonksiyonları aynı.


FoXxXxX8

bu yanlışşşşşşşşşşşşşş its worggggg


Hamlet123

your sisters ve your brothers kabul etmemesi komik olmuş


Selcen_Ozturk

komik derken? böyle bir kullanım yok ingilizcede, en basit İngilizce kuralıdır bu, ilk dersten beri "you have X..." alıştırmaları var burada da


rferkin

"En basit İngilizce kuralı" dediğiniz şeyin açıklandığı herhangi bir metin gösterebilir misiniz?


lina5235

Sistem doğru işarerleme yapmama izin vermiyor nedense! Para vermiyoruz diye ilerleyemeyecekmiyiz! Onca reklamı boşuna mı izliyoruz


Metin381972

Doğru yapıyorum gene hata veriyor. Düzeltin da. Kulağınızın üstüne mi yattınız Admin. De hadi.


Havvaergun0

Bende doğru yapıyorum cevap vermedi


sema362582

Dogru oldugu halde yanlis yaziyor ama oda âyni cumle


GokayDonat

Burada neden your değilde you kullanmış yardım lütfen


mmtali

You orada 'Sen' olarak kullanılıyor özne görevinde. Sahiplik manasını have veriyor sadece.


BlentScak

kabul edilmeliydi küçücük hataları kabul etmiyorsunuz


omerasaf725

Tekde dogru yaptim


metin100829

neresi yanlış


erfdxz

"You have a mother, sisters, and brothers got." sizce kabul etmeli miydi? Emin olamadım.


Selcen_Ozturk

olmaz, got kullanacaksan have'den sonra gelmesi gerekirdi.


erfdxz

Have'den sonra kullanırsam kabul eder miydi yani, sistemde kayıtlı mı o cümle de? Bir daha görürsem o cümleyi onu yazayım da :)


erdem.gelegen

İnsanın annesi tek değil mi "you have mother " yazılsa doğru sayılır mı?


FeyzaSzgn

Hayır çünkü senin bir annen var you have a mother diye yazılı burada da öyle sormuş


atakancan34

You yerine your neden kullanmadım?


entiler

Senin sahipsin olmaz sen sahipsin olur


YOUTUBEMUS5

Ben her kesin bir annesinin oldugunu biliyordun mother in karsisinda neden a vermisler ki


mmtali

trafik kazasında kaybettik :(


Ugur85271

Your kabul etmemesi komik olmus


mmtali

Your olursa 'Senin sahipsin' gibi bir cümle olurdu. Kabul etmemesi gayet normal çünkü yanlış.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.